کد خبر: ۳۰۲۰

حکیم مهر -  سمینار دو روزه "روش تحقیق در کارآزمایی‌های دارویی دامپزشکی" 24 و 25 شهریور 89 در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار می شود.

در اطلاعیه برگزاری این سمینار که توسط بخش اپیدمیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد آمده است :

(امروزه صدها نوع دارو و مواد بیولوژیک در دامپزشکی کشور وجود دارد و محصولات جدید بطور مستمر به بازار مصرف معرفی می شوند. در سالهای اخیر استفاده از کارآزمایی‎های دارویی دامپزشکی به منظور ثبت فرآورده‎های جدید و پژوهش‎های گوناگون در طب انسانی، توسعه چشمگیری پیدا کرده است. طراحی مناسب و گزارش دقیق چگونگی اجرا، نتایج، تفسیر و تعمیم‎پذیری یافته‏ها از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است. انتظار می‎رود همکاران محترم دامپزشک پس از طی این دوره طراحی مناسب کارآزمایی‎های دارویی دامپزشکی را فراگرفته تا نتایج این مطالعات از تعمیم‎پذیری بیشتری برخوردار شوند.)

 

سرفصل‎های عمده این سمینار به شرح ذیل است :

-  اصول طراحی و انواع کارآزمایی‎های بالینی در داروهای دامپزشکی (دامهای بزرگ، طیور، دامهای کوچک و آبزیان)

-  روشهای جستجوی منابع

-  تعیین حجم نمونه و روشهای نمونه‎گیری

-  کلیات آنالیز داده‎ها

-  تهیه گزارش نهایی

مهلت ثبت نام در این سمینار حداکثر تا 15/6/89 و زمان برگزاری 24 و 25 شهریور 89 از ساعت 30/8 الی 16 در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با تدریس دکتر سعید بکایی و دکتر علیرضا باهنر اعلام شده است.

در اطلاعیه برگزاری این سمینار در مورد هزینه و نحوه ثبت نام هم آمده است :

(هزینه ثبت نام : 1000000 ریال (یکصد هزار تومان) که شامل بسته آموزشی (اسلایدهای مدرسان، جزوه آموزشی و مقالات مرتبط) ، ناهار و پذیرایی در طی دو روز برگزاری سمینار است)

نحوه ثبت نام : مبلغ ثبت نام را به حساب جاری شماره 33327021 نزد بانک تجارت شعبه کاوه (کد 331) به نام سید مهدی قمصری و علیرضا باهنر واریز کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام ، آن را به همراه اسکن فیش واریزی به آدرس پست الکترونیک vetepidemiology@gmail.com ارسال نمایید و برای تأیید ثبت نام حتماً با شماره 09194987209 تماس بگیرید.

در این اطلاعیه تأکید شده است که در روزهای برگزاری سمینار نوت بوک خود را همراه داشته باشید.

 

فرم ثبت نام :

 

نظر شما
ادامه