کد خبر: ۳۰۲۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی:
«هدایت‌الله خادمی» افزود: امکانات دامپزشکی باید برای دامداری‌های عشایری افزایش یابد، زیرا دامدارها با ایجاد بیماری و ویروس دامی بسیار متضرر می‌شوند و این در حالی است که بسیاری از دامداران زیر پوشش بیمه نیستند ...
 
 

حکیم مهر - نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی بر کمبود دامپزشک برای دامداران عشایری و لزوم افزایش امکانات دامپزشکی برای عشایر تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «هدایت الله خادمی» درباره مشکلات دامداران عشایری، خاطرنشان کرد: امکانات دامپزشکی باید برای دامداری ها افزایش یابد زیرا دامدارها با ایجاد بیماری و ویروس دامی بسیار متضرر می شوند و این در حالی است که بسیاری از دامداران زیر پوشش بیمه نیستند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود دامپزشک برای دامداران عشایری یکی از معضلات است که دامداران را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است، تصریح کرد: دامداران عشایری نمی توانند محصولات خود از تولید به بازار مصرف منتقل کنند و این در حالی است که دراین راستا دامداران مجبور هستند محصولات خود را به واسطه ها واگذارکنند که در نهایت این واگذاری سود به جیب دلالان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه عشایر برای مشکلات حمل ونقلی کوچ مجبور هستند بیساری از تولیدات را مستقیم به چرخه مصرف ببرند، ادامه داد: صنایع تبدیلی نیاز امروز دامداری های کشور است زیرا دامدار می تواند محصولات فرآروری شده وارد بازار مصرف کنند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ، یادآورشد: دامداری های کشور باید با صنایع تبدیلی مدرن عجین شوند و این در حالی است که ما در برخی اوقات شاهد گوشت وارداتی در کشور بوده ایم که این امر نمی تواند برای ما از منظر اقتصادی مثمر ثمر باشد، پس اگر خواهان بهره وری اقتصادی در صنعت دامداری هستیم باید با بازاریابی تخصصی بازار مناسبی برای صادرات محصولات دامی تعیین کنیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه محدودیت چرا دامداران عشایری را با مشکل روبرو کرده است، گفت: دامداری ها باید به سمت روش های سنتی سوق داده شوند (؟!!!!).
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
من به عنوان دامپزشکی با 10سال سابقه کار اگه پول و حقوق مناسب بدن هر جا بگن حاضرم خدمت کنم...! شما به عنوان نماینده مجلس تصویب کنید...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
حتما صنعتی بوده اشنباه لفظی کردند نوشتند به سمت سنتی سوق داده شود
حرف الکی زده نماینده شهر من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
باغملک اشباع از دامپزشک هست در حالی که جمعیتش صد،هزارنفرم نیس بالای دوازده نفر دکتر دامپزشک داره،چه خبره اخه
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
فقط دانشگاه شهيد چمران سالي ٥٠دامپزشك فارغ التحصيل داره خوب چنتا از اونها برن باغ ملك
نظر شما
ادامه