کد خبر: ۳۰۲۲۸
 

سرپرست فرمانداری یزد گفت: دامپزشکی باید موضوع پیشگیری را در اولویت کاری خود قرار دهد، چراکه توجه به آن می تواند نقش مؤثر و حیاتی در سلامت عمومی جامعه داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «مصطفی سالاری» روز یکشنبه در نشستی با مدیرکل دامپزشکی استان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته اداره کل دامپزشکی افزود: خوشبختانه شبکه دامپزشکی شهرستان نیز با برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف توانسته در راستای عرضه بهداشتی و استاندارد محصولات دامی اقدامات مهم و تأثیرگذاری را انجام دهد.

وی توجه به امر پیشگیری را در حوزه کاری دامپزشکی مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در امر پیشگیری مدیران باید احاطه کافی را در رابطه با موضوع مورد نظر داشته و در موقعیت مناسب تشخیص دهند و برای عدم فراگیری آن در سطح جامعه تلاش نمایند.

سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان باید به مانند گذشته با تقویت نظارت و بازرسی زمینه لازم را نسبت به ارتقاء سطح اعتماد مردم را به محصولات و کالاهای دامی فراهم نماید.

سالاری تعامل، همفکری و استفاده از خرد جمعی را معیارهای همکاری فرمانداری با ادارات و نهادهای شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک با گشایش هایی که در وضعیت اعتبارات ایجاد خواهد شد بتوانیم کاستی های کمبود اعتبارات در سال های گذشته را جبران نماییم.

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به وجود تقریباً 60 درصدی جمعیت استان در شهرستان یزد گفت: باید ادارات کل به زیر مجموعه های خود در مرکز استان توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا با رفع مسائل و مشکلات شهرستان یزد بخش مهمی از مشکلات در استان مرتفع می شود.

سالاری اعلام کرد: فرمانداری یزد آمادگی دارد با همکاری اداره کل دامپزشکی نسبت به توسعه زیر ساخت ها و ظرفیت های شهرستان در جهت بهبود و گسترش فعالیت های دامپزشکی اقدام نماید.

«دکتر علی اکبر حدادزاده» مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده به همراه مسائل و مشکلات پیرامون حوزه فعالیت خود ارائه نمود.
 
 
نظر شما
ادامه