کد خبر: ۳۰۲۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مؤسس و مدیر پناهگاه حیوانات پردیس در واکنش به اظهارات مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی درباره این مرکز گفت: از سال 1390 که اقدام به تأسیس پناهگاه حیوانات پردیس کردم، مدیر کل وقت محیط زیست استان، شخصا برای بازدید از مکان این مرکز آمد و سپس بعد از اخذ نامه موافقت از اداره کل محیط زیست و اداره کل دامپزشکی استان، این مکان را برای نگهداری از سگ های ولگرد و حمایت از آن ها انتخاب کردیم.

به گزارش حکییم مهر به نقل از نصر، «ژیلا پور ایرانی» با بیان اینکه تا به حال هیچ مطلبی در رابطه با جابجایی این مرکز به مکان دیگر به ما گفته نشده است، افزود: ما به عنوان کارگر افتخاری حیوانات در ابتدا برای کمک به حفظ بهداشت در جامعه و مسئولان استان و دوم برای حمایت از حق زندگی حیوانات فعالیت می کنیم و همیشه با خضوع و قانونمند جلو رفته ایم. اگر با وجود این مرکز در محدوده شهرک سرمایه‌گذاری خارجی مشکل دارند، جای دیگری را در نظر بگیرند، تا ما حیوانات را در اسرع وقت به آنجا انتقال دهیم.

وی با تأکید بر اینکه انجمن حمایت از حیوانات تبریز هیچ گاه نخواسته، مانع پیشرفت و توسعه سرمایه گذاری در استان شود، افزود: ما در این انجمن در حال حاظر وظایف سایر ارگان ها را بر عهده گرفته ایم و با این کار، باعث کاهش بار روانی منفی سگ کشی در جامعه شده ایم. در این مرکز ما به سگ ها حق زندگی داده، آن ها را انگل زدایی و عقیم می کنیم و در مقابل انتظار داریم مسئولان به جای جبهه گیری در برابر این حرکت بزرگ از ما حمایت کنند، نه اینکه با انواع سنگ اندازی ها، مقابل آن بایستند.

وی با قدردانی از بزرگ منشی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار و شهردار تبریز خاطر نشان کرد: اداره کل محیط زیست استان، طی سال های قبل تعامل خوبی با مرکز حمایت از حیوانات داشت، اکنون هم دیدگاه مسئولان به فعالیت های ما مثبت است، اما در این بین برخی افراد در رده های پایین اداره به دلیل خصومت شخصی با ما در حال سنگ اندازی هستند و امیدواریم مسئولان نیز با جنبش مهربانی با حیوانات که برای نخستین بار از تبریز شروع شده و برای شهر ما افتخار محسوب می شود، همکاری کنند.

این گزارش می افزاید، چندی پیش مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد نزدیک شهرک سرمایه‌گذاری خارجی گفته بود، فعالان این مرکز برای نگهداری سگ مجوزی ندارند، در حالی که بیش از 500 سگ ولگرد جمع‌آوری و نگهداری می‌شود که باید شهرداری به‌عنوان متولی در این موضوع وارد عمل شود و مرکز نگهداری از سگ‌های ولگرد به‌دور از محدوده شهرک سرمایه‌گذاری خارجی جا‌یابی و مستقر شود.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
0
0
از خدا می خواهم همیشه همراهتان باشد. واز آزار شیاطین انسانما شما وکارهای نیکتان رادر پناه خودش حفظ کند. الهی آمین .یا ارحم الراحمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
0
زنده باد!!! امیدوارم همیشه سلامت باشید
قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
تمام.موجودات.درپیش.ذات.اقدس.الهی.عزیز هستند.خداوندرحمان.پاداش.مهربانی.شما مهربانان راخواهددادسیدرضی.به.ان.سگ.محبت.کرداورا الگوقراردهیم.موفق.باشید
نظر شما
ادامه