کد خبر: ۳۰۳۰۰
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان طی جلسه ای تفاهم نامه مشترک بین اداره کل دامپزشکی استان و نیروی انتظامی استان سمنان در پیشگیری و مبارزه با قاچاق دارو و فرآوده های خام دامی و تامین امنیت غذایی و افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه، با حضور «دکتر محمد سعیدی» مدیر کل دامپزشکی  استان، «سردار روح الامین قاسمی» فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان منعقد  شد.

در این جلسه دکتر محمد سعیدی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پررنگ و همکاری نیروی انتظامی در این زمینه اظهار امیدواری کرد: این تفاهم نامه با هدف تامین و حراست و صیانت از امنیت غذایی و افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه، سرمایه دامی و اقتصاد ملی و بهبود شاخص های کلی کنترل و کیفی در راستای تحقق اهداف چشم انداز توسعه و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، قوانین و ماموریت ها و وظایف سازمانی بین اداره کل دامپزشکی و نیروی انتظامی استان منعقد گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش هایی که اداره دامپزشکی استان در راستای پیشگیری قاچاق دام و فرآورده های خام دامی، ارتقاء بهداشت عمومی جامعه و امنیت غذایی انجام می دهد، با همکاری و همراهی دلسوزانه نیروی انتظامی همراه بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

در پایان جلسه، تفاهم نامه به امضای دکتر سعیدی مدیر کل دامپزشکی  استان و سردار روح الامین قاسمی فرماندهی نیروی انتظامی استان رسید.
 
 
نظر شما
ادامه