کد خبر: ۳۰۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
واحد گرمسار 
 

استادان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تجلیل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، در مراسمی با حضور دکتر طاهره میرساردو سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سه تن از استادان برگزیده واحد گرمسار از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تجلیل شدند.

در این مراسم دکتر مهدی عسگری بدوئی عضو هیات علمی گروه دامپزشکی به عنوان استاد برگزیده پژوهش، دکتر هوشنگ ظهیری عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی به عنوان استاد برگزیده آموزشی و دکتر ناهید برومند عضو هیات علمی گروه عمومی به عنوان استاد برگزیده فرهنگی معرفی و با اهدای لوح از سوی حجت الاسلام دکتر رضا کهساری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از آنان تجلیل شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در لوح قدردانی استادان برگزیده واحد گرمسار با توجه به آیه 32 سوره حج، تکریم مقام استاد را نشان ارج نهادن به مجاهدت‌های منادیان پیشرفت و سربلندی نسل های حاضر و آینده دانسته که هر قلب پاک و پرهیزکاری آن را تایید می‌کند.

وی شناسایی صحیح و معرفی نمونه‌های درخشان آسمان پرستاره تعلیم و تربیت، بر محور سیره پیامبر اعظم(ص) را مصداق روشن تعظیم شعائر الهی و نشان از پاکی ضمیر و گوهر ارزشمند تقوی برشمرده و ضمن نکوداشت یاد و نام معلم شهید انقلاب اسلامی آیت الله مرتضی مطهری(ره) افزوده: اکنون که با عنایات حضرت حق به افتخار شایستگی و لیاقت استاد برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نائل شده‌اید ضمن تبریک و ابراز سعادت، توفیق جنابعالی را در امور علمی و فرهنگی از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 
  
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک محمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
3
زنده باد آقای دکتر عسکری
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
2
تبریک می گویم دکتر عزیز
نظر شما
ادامه