کد خبر: ۳۰۳۶۸
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه نمونه‌برداری از محصولات کارخانه شیر پگاه انجام شده و جواب آن چند روز آینده آماده می‌‌شود، گفت: درحال حاضر قسمت‌هایی از کارخانه پلمب است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر علی‌اکبر حق‌دوست» با اشاره به پلمب قسمت‌هایی از کارخانه شیر پگاه کرمان اظهار داشت: برخی شایعاتی که در این زمینه وجود دارد، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه کارخانه به شکل مستمر و به دقت نظارت و بررسی می شود، گفت: پنجشنبه گذشته به‌همراه دادگستری و سایر دستگاه‌های نظارتی بازدیدی از کارخانه شیر پگاه انجام شد و پس از مشاهده نگهداری برخی محصولاتی که تاریخ مصرفشان گذشته بود، قسمت‌هایی از کارخانه پلمب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان افزود: نمونه‌برداری از محصولات برای انجام لازم صورت گرفته و جواب آن چند روز آینده آماده می‌‌شود.

حق‌دوست تصریح کرد: مقدار مختصر و بسیار کمی از تولید کارخانه، تاریخ مصرفش گذشته بود که آن هم معلوم نیست قصد وارد کردن به چرخه مصرف داشتند و یا می‌خواستند معدوم کنند که در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بقیه محصولات سالم بوده و مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه در حال فعالیت و تولید است و هیچ مشکل بهداشتی ندارد.

به گزارش تسنیم، پنجشنبه گذشته در بازدید به عمل آمده از کارخانه شیر پگاه کرمان بیش از 5 تن محصول بسته‌بندی شده فاسد و مشکوک از این مجموعه کشف و توقیف شده بود که بنا بر اعلام دادگستری کرمان، در این راستا معاون کارخانه و ویزیتوری که اقدام به توزیع شیر فاسد در بازار می‌کرد برای اخذ اظهارات به پلیس احضار شده‌اند و تحقیقات لازم در این زمینه انجام شده است.
 
 
نظر شما
ادامه