کد خبر: ۳۰۳۷۵
 

مدیر کل دامپزشکی به همراه جمعی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان قزوین روز گذشته با حضور در این کشتارگاه در جریان مراحل راه اندازی کشتارگاه دام زیاران قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، در راستای رفع نواقص موجود و تسریع در راه اندازی مجدد کشتارگاه زیاران، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در راس هیئتی از کارشناسان دامپزشکی از مجموعه بازدید به عمل آورده و در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

«دکتر سید بهمن نقیبی» تلاش در جهت راه اندازی این مجموعه را در دستور کار مجموعه دامپزشکی استان مطرح و آمادگی مجموعه دامپزشکی استان را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک در حاشیه این بازدیدتصریح کرد: با پیگیری های مستمر مدیران شرکتی که قصد راه اندازی کشتارگاه زیاران را دارند ، این کشتارگاه صنعتی در مسیر بازگشایی قرار گرفت.

دکتر مرتضی یعقوبی افزود: کشتارگاه صنعتی زیاران از نقطه نظر بهداشتی دارای نواقصی است که این موضوع به صورت مستمر و با حضور کارشناسان دامپزشکی در حال بررسی است و امید است که هر چه سریعتر موارد نقص مرتفع گردد و با رعایت کامل اصول و ضوابط بهداشتی گوشت قرمز با کیفیت و شرایط بهداشتی ایده آل تولید و در چرخه مصرف قرار گیرد.
 
 
نظر شما
ادامه