کد خبر: ۳۰۳۸۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه از برخورد قاطع با ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر بدحجابی و سگ گردانی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «محسن بوسعیدی» یکشنبه‌ شب در جمع خبرنگاران با تبریک حلول ماه میهمانی خدا و آرزوی بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ماه عزیز با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار کرد: امسال پلیس را مکلف کرده‌ایم که نقش پررنگی‌تری نسبت به سالیان گذشته در برابر برخی از بی‌حجابی‌ها، سگ گردانی‌ها، پارتی‌های مختلط شبانه، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و هنجار شکنان در سطح شهرستان داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: توسط مجموعه قضایی شهرستان افرادی تحت عنوان هسته‌های اجتماعی فعال‌ شده‌اند تا با ارائه انواع گزارش‌ها در طول شبانه‌روز در زمینه طرح امنیت عمومی و اخلاقی یاری‌گر دستگاه قضا باشند.

وی متذکر شد: برخی در شهر شاهین‌شهر مبادرت به سگ گردانی و نگهداری از سگ‌های خانگی می‌کنند لذا طبق نظر مشهور فقها نگهداری و مواظب از سگ حرام است به همین جهت چنانچه اطلاع پیدا کنیم فرد یا افرادی مبادرت به نگهداری و یا مواظبت از سگ‌های خانگی که ترویج‌دهنده فرهنگ مبتذل غربی هستند، می‌کنند بدون هیچ‌گونه تعارف و اغماضی با شدت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد .
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
1
اول میگفتن سگ گردانی, حالا دیگه نگهداری شم مشکل داره, هر روز یه داستان جدید, به جای این کارا یه فکری برای جاده های کشور کنین
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
1
دادستان شاهین ‌شهر!!!!!
بله، والا موندم فردا ................ هم بگه نگاه کردن به سگ حرامه چون احتمال نجس شدن از راه دیدن وجود داره..... هرکی سی خود‌ش میبره و میدوزه.
موندم بخدا... ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
1
امسال پلیس را مکلف کرده‌ایم که نقش پررنگی‌تری نسبت به سالیان گذشته در برابر برخی از بی‌حجابی‌ها، سگ گردانی‌ها، پارتی‌های مختلط شبانه، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و هنجار شکنان در سطح شهرستان داشته باشند:


یعنی عامل همه این مشکلات،این سگ پدر سوخته است.

این خدا عجب موجود کثیفی خلق کرده...تازه این موجود کثیف، با اصحاب کهف هم بودند.


اصلا میگم یه اکیپ راه بندازیم، نسل سگ رو در ایران منقرض کنیم.
.
عزیز من:
برو ببین مشکل کجاست؟
زورت به سگ رسیده
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
1
دراین ماه مبارک قرآن که میخوانیم معنی آنرا نیز بخوانیم وبه آیاتی که در مورد حرمت حیوانات می باشد توجه کنیم .این آیات فرقی با آیات دیگر ندارد. در شب قدراز خداوند بخواهیم به انسانها و مخلوقات خداوند مهربان یاری برسانیم نه تیغ تیز خشم این موارد ورقه امتحان الهی ما می باشند حواسمان باشد سفر زندگی کوتاه می باشد.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
1
دادستان شاهین شهر.شهر ما رو ................................. نه سگ ها
علی شفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
1
هیچکسی حق ندارد در چهار چوب خصوصی زندگی مردم دخالت کند.
وقتی خودمان اجازه میدهیم ، همین میشود. وقتی اجازه به خودشان میدهند تا به خصوصی ترین بخش خانواده وه مربوط میشود به ارتباط زناشویی و بچه دار شدن میان دخاات میکنند و هیچکس حرفی نمیزند، خوب معلومه اینبار حالا دیگه میان قشنگ داخل منزل و سگتان را میبرند.
من واقعا متاسفم برای اشخاصی که اجازه دادند وهرد خانه هایشان بشوند و سکشان را که از اموال شخصی به حساب می آید را ببرند و فقط نگاهشان کنند.
اگر یک‌نقطه از دنیا، فقط یک متر در جایی از دنیا بتوانید پیدا کنید که اینطور باشد.
کره شمالی هم اینطور نیست.
تازه آن کشوری است کمونیستی.
واقعا باید به جای تاسف ، تسلیت گفت به قوه قضاییه که همچین اشخاصی را بعنوان دادستان اجازه کار بهشان میدهند.
نظر شما
ادامه