کد خبر: ۳۰۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
خبرگزاری فارس: اجرای 6 طرح سلامت در بناب با 80 میلیارد ریال اعتبار/ احداث بیمارستان 200 تختخوابی
 

فرماندار بناب گفت: اجرای طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های موفق دولت یازدهم است و در سایه اجرای این طرح هم اکنون 6 طرح مهم و زیرساختی بهداشتی در شهرستان بناب با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «ولی‌الله فرج‌اللهی» بعد از ظهر امروز در نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب، ساختمان کلینیک پزشکان، توسعه اورژانس، توسعه زایشگاه بیمارستان شهدا و توسعه بخش روانی بیمارستان امام خمینی(ره) را از جمله طرح‌های در دست اجرای طرح سلامت با 80 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: احداث بیمارستان 200 تختخوابی جایگزین بیمارستان فعلی امام خمینی(ره) بناب نیز جزو این طرح‌هاست که از محل اعتبارات طرح تحول سلامت آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر نزدیک 400 هکتار از اراضی اطراف شهرستان بناب زیرکشت محصولات صیفی با آبیاری فاضلاب می‌رفت؛ افزود: این معضل یک تهدید اساسی برای شهرستان بناب بود که بالاخره بعد از پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته از اراضی این شهرستان ذره‌ای زیر کشت صیفی‌جات با آبیاری فاضلاب اختصاص نیافته است.

مهار کامل بیماری تب برفکی در منطقه

فرج‌اللهی از کنترل بیماری تب برفکی در سطح شهرستان نیز خبر داد و تصریح کرد: با تلاش و زحمات عزیزان دامپزشکی این بیماری کاملاً در سطح منطقه مهار شده است.

وی سپس ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شبکه بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران و عوامل بهداشتی شهرستان که در طول شبانه‌روز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بناب زحمت می‌کشند و به مردم خدمات می‌دهند از اقدام برخی سایت‌های محلی در خصوص زیرسئوال بردن عملکرد مسئولان بهداشتی انتقاد کرد و گفت: قطعاً در هر مجموعه‌ای مشکلاتی هست ولی نباید عملکردها تحت‌الشعاع ضعف‌های جزئی محسوب شود.

فرماندار بناب افزود: امیدواریم تا پایان سال 95 با بهره‌برداری از پروژه‌های در حال ساخت شاهد برداشته شدن قدم‌های اساسی در اجرای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بناب باشیم.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
عزیزم الان فصل گرماست همه جا خبری نیست بذار برسیم به فصل سرما بعد مهار بیماری رو ببین
نظر شما
ادامه