کد خبر: ۳۰۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران درباره اصلاح آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی ماده ۱۹ تأکید کرد: در جلسه کارشناسی که با حضور تشکل‌ها، تصمیم گرفته شد که دولت تأمین هزینه کند و ناظرانی را برای نظارت بیشتر بر کار ناظران بهداشتی واحدهای تولیدی استخدام کند تا مشکلات حقوقی فعلی مرتفع شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، «علی‌اکبر خدایی» اظهار داشت: دولت می‌تواند به‌صورت موردی کار ناظران بهداشتی را کنترل کند.

خدایی همچنین گفت: تولید محصول باکیفیت از دغدغه‌های صادرکنندگان بوده و لازم است در این زمینه دولت مساعدت لازم را انجام دهد.

وی در پایان افزود: در ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ابهاماتی وجود دارد ازجمله اینکه عنوان مسئول فنی و بهداشتی باید اصلاح شود، زیرا مسئول فنی کسی است که جیره‌نویسی را نیز انجام می‌دهد و در مباحث فوق باید فقط عنوان بهداشتی ذکر شود.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
2
حسب اطلاع این جناب و خط دهندگان پشت پرده ایشان معروض می دارم مسئول فنی بهداشتی یعنی کسی که فن نظارت بهداشتی را در طول تحصیل فرا گرفته با استدلال ........ ایشان مسئول فنی داروخانه لابد رژیم لاغری و چاقی نیز تجویز می کند.حالا ایشان با این افاضات در صدد جلب نظر مسئولان جهادی هستند امری است دیگر که لابد ما نمیفهمیم!
نظر شما
ادامه