کد خبر: ۳۰۴۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

پایگاه اطلاع رسانی انجمن حمایت از حیوانات نوشت:

در پی ورود غیر قانونی نیروهای تحت امر دادستان شاهین شهر به منازل مردم و ضبط سگهای صاحبدار٬ انجمن حمایت از حیوانات طی نامه ای خطاب به ریاست قوه قضائیه خواستار برخورد با متخلفین و عزل دادستان این شهر گردید.

در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

جناب آیت الله آملی لاریجانی

با سلام و دعای خیر و آرزوی قبولی طاعات

با کمال تاسف٬ در این برهه از زمان که مقام معظم رهبری همه را دعوت به رفع تنش و ایجاد همدلی نموده اند دادستان محترم شاهین شهر با برداشت غلط از فتاوی فقها و بدون رعایت اصول دادرسی دستور به ورود نیروهای امنیتی به منازل مردم و ضبط تعدادی از سگ های نگهبان که اموال شخصی مردم محسوب می گردد صادر نموده و موجبات ایجاد تنش و جنجال در بین اقشار مختلف مردم در شاهین شهر را فراهم نموده است.

تهدید و ارعاب افراد و ایجاد خسارت به اموال مردم با از بین بردن سگ های نگهبان نه تنها تجاوز به حقوق حیوانات بی گناه بوده که تشویش اذهان مردم و بی احترامی و بی عدالتی به اقشار مردم در این ایام که همگان به سوگ یگانه مرد عدالت نشسته اند را باعث شده است. از سوی دیگر انتشار اقدامات ایشان باعث ایجاد خوشحالی در بین مخالفین جمهوری اسلامی در خارج از کشور شده و خوراک تبلیغاتی مناسبی را برای آنها فراهم کرده است.

لذا انجمن حمایت از حیوانات از جنابعالی بعنوان مدافع قانون و حقوق اجتماعی درخواست میکند تا دستور برخورد قاطعانه با متخلفین و توبیخ و عزل دادستان شاهین شهر را صادر فرمایید.

بدیهی است سرعت عمل شما در این زمینه به رفع تنش های موجود و تقویت اعتماد مردم به قوه محترم قضائیه و همچنین گسترش عدالت کمک شایانی خواهد نمود.

و من ا... التوفیق

 

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
خداوند به حق شبهای عزیز قدر یاورتان باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
احسنت واقعن مرد فقط جاوید ال داوود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
دکتر آل داوود واقعا مرد بزرگی است
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
بخوانیم آیات قرآن را در مورد حرمت حیوانات بخوانیم گزارش مورخان را درمورد رفتار حضرت محمد (ص) با حیوانات وفکر کنیم آیا مارفتارمان اسلامی می باشد .آیا بهتر نیست رفتارمان سازنده باشد. که چهره اسلام واقعی را نشان بدهیم. از زحمات شما که حمایت می کنید از حق انسانها و حیوانات تشکر می کنیم.واین را بدانید خداوند قدم به قدم باشما می باشد.
نظر شما
ادامه