کد خبر: ۳۰۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ایران در تبریز
 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دامپزشکی، دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته، بیست و دوم لغایت بیست و پنجم تیرماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «اکبر فتحی» ضمن اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه با رویکرد توسعه صادرات برای خروج مازاد محصولات تولیدی، رونق صنعت دامپزشکی، دام و طیور و آبزیان ایران و رعایت استانداردهای بین المللی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر کشورهای همسایه ما واردکننده و مصرف کننده گوشت مرغ و قرمز و آبزیان هستند، اظهار کرد: بنابراین استفاده از ظرفیت‌های غیرفعال کشور برای تولید، فرآوری، بسته بندی، رعایت استانداردهای بین المللی، پاستوریزه کردن و ارایه گوشت حلال می تواند موفقیت‌هایی را برای ما در توسعه صادرات حاصل کند.

فتحی عنوان کرد: این رویداد در منطقه شمال‌غرب کشور به عنوان یک رویداد اقتصادی تجاری دریچه‌ای به سوی بازارهای منطقه و فراتر از اوراسیا و حوزه بالکان در صنعت مرغداری و دامپروری است.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ایران از بیست و دوم الی بیست و پنجم تیر ماه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز به روی بازدیدکنندگان، علاقمندان و بهره‌برداران دایر خواهد شد .
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
نمایشگاه صنعت دامپزشکی...! ما شا ا...
نظر شما
ادامه