کد خبر: ۳۰۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ماهی زاینده رود
 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله گفت: به علت تخلیه خونابه و فضولات ۲۵۰ قطعه ماهی در رودخانه گرگانرود تلف شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، «محمد فرامرزی» اظهار داشت: به علت تخلیه خونابه و فضولات کشتارگاه مرغ، 250 قطعه ماهی در رودخانه گرگانرود تلف شدند.

وی افزود: با اعلام گزارشی به این اداره مبنی بر تخلیه امحا و احشا و خونابه حاصل از کشتارگاه مرغ به رودخانه گرگانرود در ضلع جنوبی پل گوگجه، کارشناسان این اداره به محل مراجعه و پس از بررسی‌های میدانی، آثار ناشی از تخلیه ضایعات و فاضلاب کشتارگاه مرغ را مشاهده کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی‌های لازم، لاشه تعداد 250 قطعه ماهی را مشاهده کردند که به علت تخلیه ضایعات به رودخانه تلف شده‌اند.

فرامرزی عامل اصلی تلف شدن این ماهی‌ها را تخلیه خونابه و فضولات اعلام کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای شناسایی و برخورد قضایی با عاملان این تخلف در دستور کار این اداره قرار دارد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
با سلام . طبق اطلاعات وصله از سوی مقامات آگاه به عرض می رساند از نظر جغرافیای مکانی هیچ کشتارگاهی اعم از طیور و دام در شهرستان کلاله هیچگونه ارتباطی با رودخانه و کانال آبی نداشته و کشتارگاه طیور موجود نیز مجهز به سیستم تصفیه خانه فاضلاب مورد تأیید محیط زیست است . و قابل توجه اینکه فضولات مذکور نیز مربوط به کشتار کنندگان طیور بوده که به صورت غیر مجاز مبادرت به کشتار مرغ زنده نموده بودند، که مدتی است از سوی دامپزشکی و مرکز بهداشت به مراجع قضایی نیز معرفی شده بودند.
نظر شما
ادامه