کد خبر: ۳۰۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بو‌یین‌زهرا از یک فقره کشتار غیرمجاز از سوی متصدی واحد عرضه گوشت قرمز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا متهم به یک‌ سال حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر مهدی مهرزاده» اظهار کرد: گشت‌های نظارتی در ساعات غیر اداری نتایج مطلوبی در ارتقا سطح بهداشت در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی دارد.

وی افزود: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا در ساعات غیر اداری از سطح شهر دانسفهان، یک فقره کشتار غیر مجاز از سوی متصدی واحد عرضه گوشت قرمز مشاهده و پس از صورت جلسه پرونده متخلف به مراجع قضایی ارسال و متهم به یکسال حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: کشتار غیر مجاز دام در خارج از کشتارگاه سبب شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شده و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد که در همین راستا این اداره با توجه به رسالت ذاتی خود نظارت بهداشتی بر ذبح دام را در کشتارگاه‌ها اعمال کرده و با هر گونه کشتار غیرمجاز دام و طیور در خارج از کشتارگاه برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

مهرزاده تصریح کرد: افزایش بازدیدهای واحد نظارت بر بهداشت عمومی در ساعات غیرمتعارف، نتایج مطلوبی را در برداشته است که از آن جمله کشف و معدوم‌سازی محموله‌های غیر بهداشتی و پیشگیری از کشتار غیر مجاز دام در سطح واحدهای عرضه شهرستان البرز است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
ایول.به امید تداوم چنین حرکاتی که منجر به افزایش سطح سلامتی جامعه خواهد شدو قدرت دامپزشكي رو حفظ خواهد کرد.
نظر شما
ادامه