کد خبر: ۳۰۵۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

جلسه تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تالش با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار و معاونت اداره کل دامپزشکی استان گیلان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فرمانداری تالش، در این جلسه مهندس فتح اللهی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر نوید صفرزاده رئیس سابق اداره دامپزشکی تالش افزود: دامپزشکی نقش مهمی در تامین تغذیه سالم برای افراد جامعه دارد.

مهندس فتح اللهی مسئولیت دامپزشکی در تامین سلامت غذایی و امنیت پایدار آن در جامعه را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: امنیت و سلامت غذایی مردم ارتباط مستقیمی با شبکه دامپزشکی دارد، بنابراین مجموعه دامپزشکی باید با اقدامات پیشگیرانه از بروز و ظهور بیماری های مختلف دامی بخصوص شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام جلوگیری کنند.

در پایان این جلسه از زحمات «خرم تبریزی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تالش تجلیل و «مهندس رامبد مرتضائی» را به عنوان رئیس دامپزشکی شهرستان تالش معرفی شد.

 
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
مدیر مسئول محترم حکیم مهر
بعید میدانم ایشان مهندس دامپروری باشند. اما اگر لیسانس یکی از رشته های دامپزشکی را دارند، نباید به ایشان مهندس بگوئید. این اشتباه بزرگی است که در بین کارشناسان دامپزشکی رایج شده و خود را مهندس خطاب می کنند در حالیکه در آموزش دامپزشکی به هیچ وجه عنوان مهندسی وجود ندارد. لطفا تیتر را اصلاح کنید.
پاسخ ها
مدیر مسئول حکیم مهر
| Finland |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
با سلام و احترام،
فرمایش شما کاملاً صحیح است، ولی به هر حال تعداد زیادی از همکاران شاغل در ادارات دامپزشکی، دارای مدرک مهندسی دامپروری، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی شیلات و ... هستند.
از آنجایی که ما اطلاعی از مدرک تحصیلی سرپرست محترم شبکه دامپزشکی شهرستان تالش نداریم و در حکم انتصاب ایشان نیز کلمه «مهندس» ذکر گردیده است، ما نیز تیتر خبر را بر همین اساس تنظیم نموده ایم.
میثم جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت مدیر مسئول محترم حکیم مهر
ضمن تشکر از زحمات شما به اطلاعتان میرسانم جناب آقای مهندس رامبد مرتضایی از همکاران و استاد بنده هستند ایشان علاوه بر مدرک مهندسی علوم دامی در مقطع کارشناسی مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی تغذیه دام و طیور را نیز دارند. و سالیان سال است که با صداقت و دلسوزی مشغول به خدمت می باشند. شایسته است دوستان پس از کسب اطلاعات کافی اظهار نظر بفرمایند گرچه هیچ انتقادی از ارزشهای این مرد بزرگ و خدمتگزار کم نخواهد کرد. خداوند وجود ایشان را حفظ کناد.
میثم جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
لازم به ذکر است که در تاریخ 95/05/12 حکم ریاست قطعی ایشان نیز از سوی مدیر کل محترم دامپزشکی استان گیلان ابلاغ شد.
نظر شما
ادامه