کد خبر: ۳۰۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
غذای حلال سیاستمدار استرالیایی را مسلمان کرد +عکس
 
«پائولین هانسون» بانوی سیاستمدار استرالیایی که خود از منتقدان و مخالفان ترویج غذای حلال در این کشور بود، پس از آنکه به طور اتفاقی از غذای حلال مسلمانان استفاده کرد، در تصمیم عجیب و تکان دهنده، بلافاصله به دین اسلام گروید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ابنا، گزارش ها حاکی از این است که هانسون که خود از برپاکنندگان کمپین مبارزه با اعطای مجوزهای تهیه و توزیع غذای حلال بود و اخیراً در انتخابات سنای استرالیا شرکت کرده و توانسته بود در این انتخابات پیروز شود، به طور اتفاقی از غذا فروشی ای که در نزدیکی محل اقامت وی قرار داشت غذا تهیه کرده بود، بدون آنکه از حلال بودن گوشت های مصرفی در این فروشگاه اطلاع داشته باشد.

وی پس از آنکه غذای حلال خود را تناول کرد، متوجه حلال بودن گوشت مصرفی در غذا و طعم لذیذ آن شد و در اقدامی تکان دهند، به دین اسلام گروید.

یکی از سیاستمداران دیگر استرالیایی که در ایجاد کمپین مبارزه با غذای حلال، با هانسون همکاری داشت، این تصمیم وی را بسیار شوکه کننند خواند و در عین اذعان نمود که این بانوی سیاستمدار استرالیایی پس از آنکه اسلام را به عنوان دین خود برگزید، دچار تغییرات اساسی در اخلاق و رفتارش شد. او پیش از گرویدن به اسلام اخلاق تند و خشونت امیزی داشت، ولی پس از پذیرش اسلام سراپا صلح و آرامش شده است.

وی در ادامه افزود: اگرچه اسلام آوردن این عضو ارشد کمپین مبارزه با غذای حلال، کار را برای ما بسیار دشوار نموده است، ولی ما به تصمیم او احترام می گذاریم و بهترین ها را برای او آرزو می داریم.

شایان ذگر است گروه های افراطی و تندرو در کشور های غربی و شرق آسیا، به شدت از گسترش و ترویج غذای حلال در هراسند و ترویج این مدل غذایی را، عاملی برای گسترش دین اسلام می پندارند. به همین جهت گاهی شاهد تظاهرات تندورهای افراطی در کشورهای مختلف علیه قانونی شدن تهیه و توزیع غذای حلال در این کشور ها، هستیم و سیاستمداران تندرو نیز تلاش های زیادی برای برداشته شدن این قانون و غیرقانونی شدن خرید و فروش غذای حلال نموده و می نمایند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسول فني سابق
|
Canada
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
شما رو بخدا قبل از انتشار هر خبر ، تحقيق كنيد بعد درج خبر كنيد.اين خانم از افرادضد اسلام ، ضد غذاي حلال در استراليا است و اي خبر كه اين فرد با خوردن سوسيس حلال به دين اسلام روي أورده در سايت اخبار فكاهي به عنوان طنز درج شده ، اين متن سخنراني اخير اين ضد مسلمان است كه خواستار توقف ساخت مسجد در استراليا شده بعد چنين سياستمداري مياد با خوردن سوسيس تغيير دين بده ، تو رو خدا قبل درج هر خبري يك كم تحقيق كنيد .
During a press conference Ms Hanson said she was "not sold" on climate change, and was against foreign ownership of Australian agricultural land.
She also called for a royal commission into Islam, said no new mosques should be built in Australia and suggested existing Mosques should face increased surveillance.
اسم سايتي كه اين خبر رو اولين بار زده sbs comedy هست يعني اخبارش طنزه حكيم مهر عزيز اين هم لينكش :
http://www.sbs.com.au/comedy/article/2016/07/04/pauline-hanson-converts-islam-after-accidentally-eating-halal-certified-sausage
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
لطف کنید در نشر خبر بیشتر دقت کنید این خانم ضد اسلام است
نظر شما
ادامه