کد خبر: ۳۰۵۷۰
494586
 

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از کشف ومعدوم سازی ۱۷۵ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و غیرقابل مصرف در یکی از رستوران های معروف این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دیمه نیوز، «دکتر جواد شایان خواه» با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۷۵ کیلوگرم مرغ فاسد و غیرقابل مصرف از یکی از رستورن های معروف شهرستان فیروزکوه ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: این مقدار مرغ تازه که به صورت غیر قانونی منجمد شده بود که به دلیل عدم نگهداری در شرایط مناسب و رعایت نکردن اصول بهداشتی دچار فساد شده بودند.

وی تصریح کرد: تغییر این محموله مرغ گرم به مرغ منجمد در شرایط غیر قابل قبول،نخستین تخلف صورت گرفته است که منجر به فساد آنها شده است.

شایان خواه بیان کرد: با تیزبینی اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه و اشراف اطلاعاتی از عرضه این محموله فاسد به مردم و بروز یک فاجعه بهداشتی در سطح شهر جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه اداره دامپزشکی فیروزکوه با هرگونه توزیع گوشت و مرغ فاسد و یا حمل غیرمجاز به شدت برخورد می‌کند، تصریح کرد: بازرسی از واحدهای مختلف صنفی نظیر مرغ فروشی‌ها، رستوران‌ها و قصابی‌ها در راستای تامین امنیت زیستی و غذایی و سلامت جانی شهروندان با جدیت در شهرستان فیروزکوه ادامه دارد.

سرپرست اداره دامپزشکی فیروزکوه نظارت بر تمام مراحل تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های دامی را از وظایف مهم دامپزشکی دانست و تصریح کرد: این امر مانع از انتقال بیماری‌های منتقله از این فرآورده‌ها به جمعیت انسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه با شماره تلفن ۷۶۴۴۲۰۰۴ و ۰۹۱۸۳۶۲۲۳۱۰ آماده رسیدگی به هرگونه شکایت و گزارشات مردمی در این زمینه است.

 
d677d974-2f7b-4c00-a652-ec243dbc4e4e
 
نظر شما
ادامه