کد خبر: ۳۰۵۷۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
سازمان سنجش آموزش كشور اعلام کرد:
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره ثبت‌نام و شركت در سومين آزمون استخدامی مشترک فراگير دستگاه‌های اجرايی كشور در سال 1395 منتشر شد ...
 
 

حکیم مهر - روابط عمومی سازمان سنجش آموزش كشور درباره ثبت‌نام و شركت در سومین آزمون استخدامی مشترك فراگیر دستگاههای اجرایی كشور در سال 1395 اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی مشترك فراگیر دستگاههای اجرایی كشور برای جذب مجموعاً 19251 نفر در 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاههای علوم پزشكی از تاریخ 1395/4/28 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد.

لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شركت در آزمون مذكور دعوت به عمل می‌آید به منظور كسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل استخدام هر یك از دستگاه های اجرایی و همچنین دانشگاه های علوم پزشكی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامی كه از تاریخ 1395/4/28 بر روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

ضمناً تاریخ و نحوه دریافت كارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون كه در شهریورماه خواهد بود، در دفترچه راهنما اعلام می‌گردد.
 
 
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
اشاره ای به سازمان دامپزشکی نشده، از چه منبعی خبر دادید دامپزشک استخدام مشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
http://hakimemehr.ir/fa/news/30558
علیرضا خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
1
آخرین آزمونی که دادم آزمون استخدامی استانداری ها در زمان احمدی نژاد بود. اسمم برای نزدیک ترین شهر به ........ (.............) دراومد.

5 نفر بودیم که قرار بود بعد از مصاحبه و دیگر مراحل ، سه نفرمون قبول شده و مشغول به کار بشیم ؛ سرتون رو درد نیارم ، ما رو هی بردن و آوردن و آخرش گفتن برین تا خودمون خبرتون کنیم!

خلاصه هر کس رفت پی کار خودش و به اون هایی که پیگیری میکردن هم گفتن که امتیاز کافی (؟) رو نیاوردین!

ماجرا تموم شده بنظر میرسید تا اینکه چند وقت پیش کارم به شبکه دامپزشکی شهرستان ............. افتاد و از قضا سه تا نیروی کم سن و سال و جدید رو دیدم! کاشف به عمل اومد که سهمیه استخدامی این شهرستان با این افراد پر شده. جالب اینکه این همکاران عزیز حتی امتحان استانداری ها رو هم نداده بودن چه برسه به اینکه اسمشون توی لیست قبولی ها باشه!

برام عجیبه ، برخی از باصطلاح مدیران تا کجا میتونن وجدان نداشتشون رو زیر پا بگذارن ؛ یعنی واقعا میز ریاست اینقدر براشون جذابیت داره که حاضرن حق هر جوونی رو ناحق کنن و هر توصیه ای رو برای خوشامد بعضی از ما بهترون بپذیرن؟

من که باعث و بانی اش رو حلال نمیکنم ولی حداقل دلیل عدم رشد این رشته مقدس و تنگ نظری های مربوطه رو از نزدیک حس کردم.

چی بگم ؛ کاش کارهای بزرگ رو به انسان های کوچک و کارهای کوچک رو به انسان های بزرگ نمی دادن ...!

دکتر خاکپور از ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
2
برادر خاکی پور کاملاً حرفت مورد تایید و صحت دارد، البته 5نفر بودن که به همین شیوه که فرمایش کردید استخدام شدن
پاسخ ها
دکتر رد صلاحیت شده!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
من هم کاملا در جریان این قضایا بودم. متاسفانه اون زمان حق خیلی از بچه ها نا حق شد.

مدیر کل استان مربوطه ، دکتر ........... بود که به واسطه این ........... و دیگر روابطی که داشت ..................................!

جالب اینجاست که نامبرده هم در دولت احمدی نژاد و هم روحانی ............................... بودند بطوریکه تونست در هر دو مقطع ترفیع بگیره! نشانی دیگر از ...................... بعضی آقایون !

بعدش ما داریم دنبال دلایل عدم پیشرفت رشته دامپزشکی میگردیم ؛ آدم بچه های پزشکی رو می بینه که چطور جوانمردانه پشت هم رو دارن ، حسرت میخوره ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
2
یکی خواهرزاده استاندار بوده.
بهزاد رنجبران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
1
هنگامی که مرکز آمار ایران نرخ بیکاران رسمی را ۲.۷ میلیون نفر اعلام می‌کند مانور بر استخدام 19251 نفر در ۱۲ دستگاه اجرایی کشور، توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مضحک به نظر می‌رسد.
یعنی تنها هفتصد و سیزده هزارم درصد از این جمعیت بیکار رسمی (آمار غیر رسمی بیکاری ۱۱ میلیون نفر در سال ۹۴) را پوشش خواهد داد.
در پایگاه اطلاع رسانی دولت آمده است:
"اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را در تاریخ 25/8/1394 برای اجرا به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد:
... درآمدهای سازمان سنجش آموزش کشور به حساب خزانه واریز و در بخش درآمد بودجه کل کشور منظور و معادل آن از طریق درج ردیف هزینه ای در لوایح بودجه سنواتی در اختیار سازمان مذکور قرار می گیرد."

نتیجه‌ی معادله:
کسری بودجه = برگزاری آزمون‌های استخدامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
1
استخدامی های سال گذشته بعلت عدم تامین اعتبار هنوز بعد از چهار ماه حقوق نگرفتند.لطفا حکیم مهر پیگیری و اطلاع رسانی کند.ما هشت نفر در استان اصفهان چهار ماهه حقوق نگرفتیم.سال گذشته از طریق سازمان سنجش آزمون دادیم.حالا چه طوری دوباره میخواهند استخدام کنند
کارشناس
|
Iraq
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
ای اقا همه جا همینه ........................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
1
اتفاقا منم از این سیستم خیلی بی عدالتی دیدم با وجود قبولی تو ازمون و کار تو منطقه محروم مدیر کل ...صراحتا به بنده گفتن همه نیروهای اداره کل...با پارتی میان و چون من پارتی نداشتم علارغم تجربه کاری و قبولی ازمون هیچ شانسی نداشتم.ولی این اقایون مدیر باید بدونن تاوان همه ناحق کردن ها و سواستفاده از جایگاه شون رو حتما پس میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
بنده هم از آذربایجان غربی در آزمون مربوطه که در سنندج برگزار شد شرکت کرده و نمره حد نصاب را کسب کردم. مصاحبه را در همدان انجام دادند که از صبح شروع شد و نوبت من بعد از ظهر رسید و بقیه به شب موکول شدند. آقایانی که از سازمان آمده بودند در ضمن نوشیدن و خوردن، داوطلبان را به سخره گرفته و قهقهه می زدند. سوالاتی پرت و پلا می پرسیدند که انگار برنامه دوربین مخفی است! از معنی حروف اختصاری سه حرفی تا بیماری شترمرغ ، از مولکول های زاید فاگوسیتوز تا پرورش زنبور، بنده با سابقه ده سال کار بخش خصوصی و چهار سال کار حق تدریسی شوکه شده بودم. بعدها هم که به نحوه گفتار و رفتار غیر انسانی ایشان اعتراض کتبی کردم سازمان پاسخ داد که نمره نهایی شما با آخرین نمره فرد پذیرفته شده فاصله دارد!!!
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
بله، ده سال دارم با هشتصد تومن حقوق کار میکنم و روزی حداقل به اندازه دو تا کارگر کار کردم و دست و پام شکست و تب مالت گرفتم و الانم مثل...داریم برا تب برفکی کار میکنیم و هنوز این تموم نشده سه تا واکسن دیگه تو لیست انتظاره و ما الان ساعت هفت خسته و کوفته داریم میایم خونه و خونه هم که میرسیم شرمنده زن و بچه میشیم که فقط لباسهای کثیف با خودمون براشون میآریم.......
حالا من باید بعد ده سال بیام با یه صفر کیلومتر تازه از دانشگاه اومده رقابت تحصیلی و آزمونی بدم....
خدایا موندم ؛ موندم چیکار کنم.....
نظر شما
ادامه