کد خبر: ۳۰۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جمعی از مقامات ارشد استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زهک و دبیر نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان از وی عیادت کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، معاون استاندارسیستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل، امام جمعه‌های اهل تشیع واهل تسنن سیستان؛ فرمانده سپاه استان، رییس نظام دامپزشکی استان؛ رییس دانشگاه زابل و تنی چند از دیگر مسوولین استانی با حضور در منزل «مرتضی ذوالفقاری» دبیر نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان که ریاست اداره دامپزشکی شهرستان زهک را به عهده دارد، از وی عیادت و در جریان آخرین روند مراحل درمان وی قرار گرفتند.

در خلال این دیدار دکتر صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز در طی تماس تلفنی با مهندس ذوالفقاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وی و همکارانشان در راه پاسداشت سلامت و امنیت غذایی جامعه، اظهار داشت؛ این سازمان در پیگیری روند سلامت وی و تأمین هزینه‌های درمانی مربوطه مشارکت جدی خواهد داشت.

گفتنی است نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان بلافاصله پس از این حادثه، ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه، با ارسال نامه‌هایی جداگانه به استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری‌های زهک و زاهدان خواستار رسیدگی فوری و شناسایی افراد خاطی شده بود.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
خیلی ناراحتم به خاطر این همکار عزیز.
امیدوارم هرچه زودتر حالشون بهتر شه ...
نظر شما
ادامه