کد خبر: ۳۰۶۲۳
 

در حادثه تروریستی بعد از ظهر روز گذشته که در منطقه ریجاب شهرستان دالاهو روی داد، «دکتر حجت الله نیک عزم» کارشناس اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه و «غلامرضا کرمی» راننده فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حشمت الله فلاحت پیشه» نماینده مردم شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو که وی نیز در این حادثه آسیب دید، درباره جزئیات حادثه اظهار داشت: پس از برگزاری شورای اداری شهرستان دالاهو، برای برگزاری جلسه ای راهی منطقه ریجاب شدیم و در میانه راه در کمین گروهی از تروریست ها قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه در کاروان مسوولان هیچ خودروی محافظ و یا فرد مسلحی حضور نداشت، افزود: این اقدام تروریستی در منطقه ای امن که به هیچ عنوان احتمال نا امنی در آن را نمی دادیم، رخ داد.

نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خودروی تروریست های در این حادثه مقابل ما قرار گرفت و سرنشینان به مدت چند دقیقه خودرویی را که من و آقای نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان در آن بودیم را به گلوله بستند که بر اثر آن غلامرضا کرمی راننده خودرو به شهادت رسید.

فلاحت پیشه ادامه داد: پس از شهادت راننده، خودرو به داخل دره سقوط کرد و تروریست ها پس از مشاهده این صحنه، با خیال اینکه تمامی سرنشین ها به شهادت رسیده اند، منطقه را ترک کردند، اما خودرو پس از کمی سقوط در دره به صخره ای برخورد کرد و متوقف شد.

وی توضیح داد: تروریست ها پس از اینکه خودروی ما را منحرف کردند به سراغ خودروی دوم رفتند و آن را به گلوله بستند که حجت الله نیک عزم کارمند اداره دامپزشکی بر اثر این تیراندازی جراحت بسیار برداشت و در نهایت به شهادت رسید.

نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست ها پس از تیر اندازی به دو خودرو از منطقه متواری شدند، گفت: بر اساس آنچه نیروهای امنیتی اعلام کردند، تروریست ها پس از اینکه اندکی از ما فاصله گرفتند، خودروی خود را منفجر کرده و با پای پیاده اقدام به فرار کردند.

فلاحت پیشه عنوان کرد: پس از متواری شدن تروریست ها به همراه آقای پرور و کمک مردم مصدومان را به بیمارستان منتقل کردیم.

بختیارپور کارمند اداره دامپزشکی اسلام آباد، که او نیز در این حادثه از ناحیه دست جراحت دیده است، در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تروریست ها با یک خودروی پژو پارس نوک مدادی در بخشی از مسیر ما را تعقیب کردند و در نهایت پس از گردنه کرند از ما سبقت گرفتند و شروع به تیر اندازی کردند.

وی افزود: تروریست ها صورت خود را پوشانده بودند و مدام به خودروی ما تیراندازی می کردند.
 
 
 
نظر شما
ادامه