کد خبر: ۳۰۶۴

حکیم مهر -  صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی اعلام کرد :

مدارک 46 نفر از ثبت نام کنندگان در تور نمایشگاهی space 2010  رن فرانسه از سوی واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه پذیرفته و این افراد ثبت نام قطعی شدند.

قرار است صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی در آینده‌ای نزدیک از علاقمندان به بازدید از برترین نمایشگاه صنعت دام و طیور هانوفر آلمان Eurotier 2010 ثبت نام کند.
انواع دام، طیور و آبزیان، پرورش و اصلاح نژاد دام، کارخانجات و تجهیزات وابسته، خوراک دام و طیور، شیوه‌های انبارش و نگهداری آن‌ها، اصطبل‌ها و محصولات جانبی و تأسیسات شیردوشی و سیستم‌های خنک کننده، بخشهایی از این نمایشگاه مطرح بین المللی هستند.
نمایشگاهEurotier  نخستین بار در سال 1975 میلادی برگزار شد و اکنون پس از گذشت حدود 35 سال از نمایشگاه‌های پیشرو در کشور آلمان و مهمترین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و محصولات وابسته در دنیا محسوب می‌شود و شهرت جهانی دارد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو پیش از موعد این تور می‌توانند با شماره تلفن 108و61061127-021 تماس حاصل نمایند.

 

همچنین صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به زودی تجهیزات آزمایشگاهی دامپزشکی را با شرایط ویژه در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد.

انواع فور، انواع انکوباتور، هات پلیت مگنت، آب مقطرگیری، همزن مغناطیسی، کوره 1200 درجه، ژرمیناتور و سایر تجهیزات آزمایشگاهی دامپزشکی اقلام مختلف این خدمت جدید صندوق تعاون و رفاه هستند.

همچنین ارائه انواع موتورهای برقی یکی از معتبرترین برندهای جهان است بنا به درخواست اعضای صندوق تعاون و رفاه برای استفاده در مراکز درمانی دامپزشکی، ترازوهای دیجیتال آزمایشگاهی، ماشین‌های اداری و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مرتبط با رشته دامپزشکی در دستور کار صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

 

 

نظر شما
ادامه