کد خبر: ۳۰۷۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
علی اکبر مهرفرد
 

در حالیکه معاون سابق بانک مرکزی تصریح کرده که میزان حقوق‌های پرداختی‌ در وزارت کشاورزی بالاتر از مدیران بانکی است، مسئولان عالی این وزارتخانه این موضوع را رد و اعلام کردند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هیچ پرداختی غیرمتعارفی در وزارت کشاورزی نبوده و اگر کسی اظهارنظری می‌کند باید مصداق آن را ذکر کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، فیش‌های حقوقی یکی از مهمترین حواشی ماه‌های اخیر پیرامون دولت بود و در پی آن ۱۴ مدیر دولتی و بانکی استعفای خود را یکی پس از دیگری تقدیم دولت کردند.

موج‌های بعدی این موضوع به سراغ وزارت جهاد کشاورزی رفت، چراکه «حمید تهرانفر» معاون سابق بانک مرکزی ضمن گلایه از نامناسب بودن نحوه برخورد با مدیران عامل بانک‌ها در جریان فیش های حقوقی، تصریح کرد: بی شک در بخش‌هایی مانند صنعت و کشاورزی وضع فیش های حقوقی به مراتب بدتر از بانک‌هاست و مدیران در همین سطح یا حتی بالاتر حقوق دریافت می کنند.

در این زمینه «علی اکبر مهرفرد» قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی گفت: بررسی‌های لازم در این زمینه در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و هیچ موردی در زمینه فیش های حقوقی و پرداختی‌های غیر متعارف وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هر کسی اظهارنظری می کند باید مصداق آن را ذکر کند، چرا در وزارت جهاد کشاورزی معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه در قالب چارت سازمانی کاملاً مشخص قرار دارند و هیچ حقوق غیرمتعارفی در این زمینه پرداخت نمی شود.

همچنین پیش از این نیز یکی دیگر از مسئولان عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی به ایسنا گفته بود که حتی یک مورد حقوق و پرداختی غیرمتعارف در این وزارتخانه وجود ندارد و به همین دلیل، این مسئله در وزارت جهاد کشاورزی موضوعیتی ندارد .
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یک دامپزشک
|
United States of America
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
همین چند سال پیش بود که رءیس جهاد استان ........... با حقوق غیر متعارف و حق ماموریت چند صد میلیونیش خبرساز شد و همه را شوکه کرد. این هم یک نمونه مصداق.
کارشناس
|
Iraq
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
مصداق فیش حقوقی ........ رییس فعلی جهاد ........ که ....... بالای سی میلیونه البته فیش ................. بررسی بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
اینکه چیزی نیست در اداره کل دامپزشکی یکی از استان ها رئیس امور اداری سابق که فعلا معاون توسعه مدیریت شده با مدرک لیسانس حقوق بالایی را دریافت می کنند (پنج حقوق اول) و در پایان سال هم که پاداش و اضافه کاری دریافت می کنند به اندازه پنج نفر از کارمندان معمول اداره کل و ده نفر از کارمندان ادارات دامپزشکی شهرستانی.
ای کاش نظارتی هم بر این گونه دریافتی ها می شد که چگونه یک فرد دارای حقوق مزایایی بالا با حداقل مدرک و در یک سازمان تخصصی می تواند دریافت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
من توصیه میکنم که همکاران فیشهای خود را منتشر کنند و از هشتگ #فیش_حقوق_دامپزشکی استفاده کنند تا همه جامعه از وضعیت نابسامان حقوقی در سازمان،اداره کل و شهرستانها مطلع شوند و بی عدالتی ها کمرنگ شود.
نظر شما
ادامه