کد خبر: ۳۰۷۴۷
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور مراکز تکثیر و سایت های پرورش میگوی استان بوشهر را مورد بازدید و بررسی قرار داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ماموریت یک روزه خود به استان بوشهر که «دکتر کاظم عبدی» مشاور رئیس سازمان نیز در این سفر حضور داشت، ابتدا سایت های پرورش میگوی شیف و بویرات را مورد بازدید قرار داد و با پرورش دهندگان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر خلج در بازدید از مزارع پرورش میگو در سایت بویرات با بررسی مزارع درگیر با بیماری لکه سفید میگو، ضمن اشاره به موارد مدیریتی و بهداشتی مزارع پرورش میگو به سئوالات پرورش دهندگان در زمینه های مختلف پاسخ داد و پیشنهادات آنها را دریافت کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی پس از بازگشت از سایت های پرورش میگو به دیدار معاون عمرانی و همچنین معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر رفت که در این نشست پیرامون حفظ و توسعه سرمایه های آبزی پروری در سطح استان بحث و تبادل نظر شد. مرتفع نمودن مشکلات ساختاری با همکاری بخش خصوصی و رعایت اصول مدیریت بهداشتی در مزارع پرورش میگو از مهمترین موارد مورد بحث بود.

در ادامه نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد و سپس جلسه ریاست سازمان دامپزشکی کشور با بهره برداران بخش اتحادیه تکثیر و پرورش میگو، اتحادیه صادر کنندگان آبزیان، اتحادیه پرورش طیور، اتحادیه دامداران و نماینده داروخانه ها و کلینک های دامپزشکی در سطح استان برگزار شد.

دکتر خلج در بخش پایانی سفر خود از دو مرکز تکثیر میگو و پرورش ماهی در شهرستان تنگستان به نامهای میگو ارغوانی و راموز تنگستان بازدید کرد.

گزارش و عکس: عبدالرضا کللی/ مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر

بازدید از مزارع پرورش میگو در سایت بویرات / استان بوشهر














سایت بویرات








نشست رئیس سازمان دامپزشکی کشور با معاونان استانداری بوشهر



نشست خبری ریاست سازمان دامپزشکی کشور با خبرنگاران



نشست با اتحادیه های آبزی پروران، پرورش دهندگان دام و طیور









بازدید از مرکز پرورش ماهی راموز تنگستان















نظر شما
ادامه