کد خبر: ۳۰۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

حمله سگ های وحشی در ورزشگاه آزادی ۲ ورزشکار را به شدت مجروح و راهی بیمارستان کرد؛ حال یک تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه دو ورزشکار که در مجموعه ورزشی آزادی تمرینات ورزشی خود را دنبال می کردند، در دو روز متفاوت مورد حمله سگ های وحشی در ورزشگاه آزادی قرار گرفتند و البته پس از آن راهی بیمارستان شدند.

پیگیری های ما از بیمارستان محل بستری مجروحان حاکیست که مصدومین این ۲ حادثه حال عمومی مناسبی ندارند یکی از این افراد در آی سی یو بستری است و شرایط بحرانی دارد و شخص دیگر نیز از ناحه گلو و نای و مری دچار جراحت شدیدی شده است و زیر نظر پزشکان این بیمارستان در حال مداوا هستند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران: خوشبختانه حال مصدومان خوب است/نباید به سگ ها آسیب برسانیم

طباطبایی مدیر مجموعه آزادی تهران درمورد ۲ حادثه اخیر ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه سال هاست که سگ های ولگرد در مجموعه ورزشی حضور دارند و این ۲ حادثه نیز به وقوع پیوسته و همکاران ما پگیر وضعیت این دونده و قایقران هستند و خوشبختانه وضع عمومی آنها خوب است.

عضو شرکت توسعه و نگهرداری از اماکن ورزشی ادامه داد: مشکل این سگ ها را باید نهادها و ارگان های ذیربط حل کنند، اما راه حل آن کشتن سگ ها نیست و باید حقوق این حیوانات را در نظر گرفت و کشتن آنها کار درستی نیست و باید آنها را با دارو های مخصوص که دستگاه های مرتبط می شناسند، از حالت تهاجمی خارج کنند و یا راه حل دیگری برای آنها بسنجند.

طباطبایی افزود: بنده معتقدم این موضوع باید پیگیری شود و شهرداری در حال بررسی این موضوع است و به دنبال راه کار مناسبی برای حل این موضوع هستند و ما هم از این پس در ورزشگاه با امداد رسانی مناسب و پیگیری های مستمر حراست مراقب اینگونه اتفاقات باشند.

وجود این سگ های خطرات در حالی در آزادی لاپوشانی می شود که اکثر ورزشکاران ما در این ورزشگاه تمرینات خود را انجام می دهند و معمولاً ورزشگاه به منطقه ای اطلاق می شود که حصار بندی شده است و امنیت بالایی دارد و اینکه این سگ های وحشی چطور به ورزشگاه راه یافتند و چه کسی مسئول جان این افراد است، جای سئوال دارد.

تا جائی که ما می دانیم برای ورود به ورزشگاه آزادی باید از هفت خوان رستم رد شد؛ جالب تر اینکه برای ورود به ورزشگاه از کارت شناسایی گرفته تا ضامن و تلفن از مقامات و ... لازم است، اما این سگ ها چطور از چه راهی و چگونه به ورزشگاه راه یافقتند جای تعجب دارد.

بازهم مثل حوادث قبل و قبل تر در ورزش این روزها همه دنبال مقصر می گردند و این بار نیز این پرونده بایگانی خواهد شد و هیچ شخص یا سازمان و ارگانی این مسئولیت را به عهده نخواهد گرفت.

شهرداری، شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی، مجموعه ورزشی آزادی و...

مهم نیست کدام مقصر باشند مهم این است که جان این ۲ انسان فقط برای ورزشی به خطر افتاده که می بایستی ضامن سلامتیشان باشد.

البته پیش ازاین که این موضوع را رسانه ای کنیم وکیل یکی از افراد مجروح به ما مراجعه کرد و خواستار رسانه ای شدن این موضوع شد، اما تاکید کرد که به ما گفته اند سکوت کنید خسارت شما پرداخت می شود و شخص مورد نظر به یکباره از دسترس خارج شد و این هم از نکات قابل توجه این حادثه است.

این موضوع به زودی از بیمارستان فوق نیز پیگیری می شود.

مسئولان ورزشگاه آزادی کوتاهی کردند/ شهرداری تقصیری ندارد

مدیر یکی از انجمن های حامیان حیات گفت: مدیران ورزشگاه آزادی با وجود درخواست های ما، به شهرداری برای سامان دهی سگ های این مجموعه نامه نزدند .

«محمد عطااللهی» درباره سگ‌ها در مجموعه ورزشی آزادی که باعث مجروح شدن دو ورزشکار شده بود، گفت: چندین بار قبل از وقوع این حادثه با مسئولان ورزشگاه آزادی صحبت‌ کرده بودم و در جلساتی که گذاشتیم از ما خواستند که رابط بین آن‌ها و شهرداری شویم؛ در همین راستا و طی جلسه‌ای که با شهرداری انجام شد مدیران و مسئولان شهرداری اظهار کردند که باید مدیران ورزشگاه آزادی به ما نامه‌ای بزنند و برای ساماندهی حیوانات آنجا درخواست کنند تا ما اجازه ورود به این مبحث را داشته باشیم، اما مسئولان ورزشگاه آزادی کوتاهی کردند و باعث شدیم این حادثه رخ دهد. به نظر من ظالمانه است که شهرداری را در این حادثه مقصر جلوه دهیم و یا تلافی این حادثه را بر سر حیوانات در‌آوریم.

وی درباره ورود این حیوانات به مجموعه ورزشی آزادی گفت: در مناطق حاشیه‌ای تهران همواره بحث ورود حیوانات از کوه و دیگر حریم‌ها به داخل وجود دارد، مانند دانشگاه آزاد که مسئولان آن مشتاق بودند و همکاری لازم را با شهرداری کردند و قرار است حیوانات دانشگاه آزاد ساماندهی شود، اما مسئولان آزادی فقط توپ را در زمین دیگران می‌اندازند و شهرداری را مقصر می‌کنند و شهرداری نمی‌تواند بدون در خواست مسئولان به آن‌جا ورود کند. من از آقای رنجبر درخواست کردم تا نامه‌ای به شهرداری بنویسد اما دوستان این کار را نکردند و به ما نامه زدند.

وی ادامه داد: این حیوانات زمانی که بسیار گرسنه می‌شوند و یا مورد تهاجم قرار می‌گیرند به دیگران حمله می‌کنند و اگر این اتفاقات نیفتد کاری به دیگران ندارند؛ شهرداری می‌تواند به این حیوانات غذا‌رسانی و واکسینه کند و آن‌ها را ساماندهی کند در این صورت این حیوانات کاملاً بی‌خطر می‌شوند. شما حتی اگر در منزل هم سگ داشته باشید شهرداری این کار را به طور رایگان انجام می‌دهد اما باید به آن‌ها این درخواست را بکنید که مسئولان آزادی کوتاهی کردند و این کار را انجام نداند.

 تشریح جزئیات و مقصران حمله سگ های وحشی در استادیوم آزادی
  
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
بعید است سگ ولگرد به انسان حمله کند نواحی که مورد گزش قرار گرفته طبق گزارش حکیم مهر گردن ؟؟؟ خواهسا سریعا پیگیری شود
نظر شما
ادامه