کد خبر: ۳۰۷۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد:

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان مي‌رساند پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي در تاريخ 95/4/28 با توجه به اعلام سازمان مديريت و برنامه‌‌ريزي كشور اصلاحات جديد ذيل در دفترچه راهنماي مذكور صورت گرفته، ضرورت دارد داوطلبان هنگام ثبت‌نام به اين نكات توجه نمايند.

هم‌چنين داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنايت به توضيحات ذيل در صورت علاقه‌مندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.

اصلاحات مربوط به سازمان دامپزشكي كشور:

الف) در خوشه کاردان دامپزشکی در تمامی شغل محل های مربوطه در دفترچه راهنما، با توجه به نوع کار و وظایف شغل کاردان دامپزشکی که نیازمند حضور افراد در محیط های روستایی و عشایری می باشد، اولویت گزینش داوطلبان برای انجام مصاحبه استخدامی با داوطلبان مرد می باشد.

ب) ظرفيت پذيرش در کد شغل محل 13735 کاردان دامپزشکی هرمزگان (جاسک) از یک نفر به دو نفر افزایش می یابد.

ج) كد و عنوان رشته و مقطع تحصيلي براي کد شرایط احراز 465 در جدول شماره (2) به شرح جدول ذيل اصلاح مي‌گردد:

30123:انگل شناسي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري، دكتراي تخصصي)-30132:ايمني شناسي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري)-30146:باكتري شناسي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري، دكتراي تخصصي)-30723:علوم آزمايشگاهي دامپزشكي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري)-31403:ميكروب شناسي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري)-31407:ميكروبيولوژي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري)-31444:ويروس شناسي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري)-31634:بيوتكنولوژي دامپزشكي(ليسانس، فوق ليسانس، دكتري)- 30458:دامپزشكي (دكتراي تخصصي)

465

 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
سلام پس کردستان چی ؟؟؟؟

کردستان که در خط مقدم بیماری هاست با این کمبود نیرو می تونه چکار کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
دفعه پیش در بسیاری از ادارات دامپزشکی به جای استفاده از کارشناسان ارشد گروه علوم پایه دامپزشکی از جمله انگل شناسی و باکتری شناسی و ایمنی شناسی و ... از دامپزشکان و اصولا دامپزشکهای خانم استخدامی به عمل آمد.مشاغل مربوط به آزمایشگاه مربوط به رشته های گروه علوم پایه دامپزشکی است. این بار هم با اضافه کردن دکتری دامپزشکی به این لیست راه را برای تخلف هموار کردند. اصولا اگر دامپزشک قرار است در آزمایشگاه استخدام شود پس رشته های گروه علوم پایه دامپزشکی چرا ایجاد شده و دانشجو پذیرش میکنند؟
نظر شما
ادامه