کد خبر: ۳۰۷۸۵
Pets
 

انجمن محصولات غذایی حیوانات خانگی آمریکا نوشت: گربه و سگ دو حیوان پرطرفدار برای خانواده‌های آمریکایی است و هزینه‌های مربوط به نگهداری حیوانات خانگی جزء لاینفک مخارج زندگی ۴۶ میلیون خانواده آمریکایی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری بسیج، انجمن محصولات غذایی حیوانات خانگی آمریکا (APPA ) اعلام کرده است: آمریکایی‌ها در سال حدود ۵۲ میلیارد دلار برای حیوانات خانگی خود خاصه غذای آن‌ها هزینه می‌کنند که این مبلغ بسیار بیشتر از آن چیزی است که آن‌ها برای نوشیدن قهوه و آب معدنی که دو نوشیدنی رایج مردم این کشور است، صرف می‌کنند.

APPA  گزارش‌هایی داده است که نشان می‌دهد از سال ۱۹۹۴ به بعد، هزینه خانواده‌های آمریکایی برای غذای حیوانات خانگی بسیار بالا رفته است به طوری‌که اقتصاد حیوان خانگی در آمریکا بسیار پررونق شده است.

۵۰ میلیارد دلار از هزینه‌های مربوط به حیوانات، به غذا و خدمات پزشکی آن‌ها بازمی‌گردد؛ یک حقیقت جالب توجه دیگر این است که آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۲، شش و دو دهم میلیارد دلار هزینه صرف تیمار حیوانات و آموزش و تربیت آن‌ها کرده‌اند.

گربه و سگ دو حیوان پرطرفدار برای خانواده‌های آمریکایی است و هزینه‌های مربوط به نگهداری حیوانات خانگی جزء لاینفک مخارج زندگی ۴۶ میلیون خانواده آمریکایی است؛ همچنین گفته شده خانواده‌هایی که گربه و ماهی نگهداری می‌کنند، بیش از دیگران علاقه به داشتن حیوانات خانگی بیشتر و متنوع‌تر دارند.

از طرفی، خانواده‌های آمریکایی هزینه‌هایی که از ابتدای تولد تا سن ۱۷ سالگی برای فرزندان خود داشته‌اند را اعلام کرده‌اند و طبق بررسی‌های آماری، هزینه‌های خانواده‌های آمریکایی برای غذای حیوانات خانگی خود از هزینه‌های بزرگ کردن فرزندانشان بیشتر است.

همچنین گینس به ثبت رسانده است که هزینه غذای گربه از غذای نوزادان در آمریکا بیشتر است.
 
 
نظر شما
ادامه