کد خبر: ۳۰۸۲۴
 

چهارمین کنفرانس ماهی شناسی ایران به مدت دو روز در مشهد مقدس از تاریخ 30 لغایت 31 تیرماه در محل دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی برگزار شد. سازمان دامپزشکی کشور نیز در حاشیه این کنفرانس اقدام به برگزاری دوره ملی آموزشی اصول سم شناسی و مسمومیت در آبزیان و نیز کارگاه آموزشی اصول امنیت زیستی در پرورش آبزیان نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر کامبیز رخشانی مهر» معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان، اعلام کرد: این دوره ها زیر نظر دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان و توسط مرکز تحقیقات سم شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد و امکان شرکت سایر شرکت کنندگان و حاضرین در کنفرانس نیز در این دوره ها مهیا گردید.

دکتر رخشانی مهر افزود: با توجه به حضور تمامی کارشناسان مسئول آبزیان کشور در مشهد مقدس، در حاشیه کنفرانس یک نشست تخصصی نیز به منظور بررسی نتایج طرح ملی مراقبت بیماری های VHS  و IHN و توجیه فنی دستورالعمل ها و شاخص های عملیاتی مربوط به دفتر بهداشت و مدیریت آبزیان در سال 95 نیز برگزار گردید تا دستاوردهای حضور در این کنفرانس پررنگ تر شود.

وی حضور کارشناسان سازمان های برنامه ساز و تصمیم گیر را در محافل علمی غنیمت شمرد و اظهار امیدواری کرد که نزدیکی و همکاری نهادهای دانشگاهی و علمی با مراکز و سازمان های اجرایی کشور، محتوای علمی برنامه های اجرایی کشور را پربارتر و غنی تر سازد.
 
 
نظر شما
ادامه