کد خبر: ۳۰۸۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

پایگاه خبری تحلیی رادنیوز در خبری با عنوان «دامپزشک گربه های آقای مدیر دبیر فدراسیون می شود» نوشت:

یکی از چهره های بانفوذ ورزش که منصب حساسی دارد و به همین دلیل تمام روسای فدراسیون ها از او حساب می برند و مجبورند با او کنار بیایند تا دچار مشکل نشوند، در خانه خود دو گربه ایرانی نگه می دارد و دامپزشک گربه های او کاندیدای انتخابات ریاست یکی از فدراسیون های ورزشی شده است.

تا این جای ماجرا جای تبسم دارد و جای تعجب ندارد، اما گفته می شود این چهره بانفوذ که می داند دامپزشک در انتخابات ریاست رای نمی آورد و رقابت اصلی بین دو کاندیدای دیگر است، به هر دو کاندیدا گفته اگر رییس فدراسیون شدید، باید دامپزشک گربه های من را به عنوان دبیرکل فدراسیون معرفی کنید.

جالب است، قبلا در دوره ریاست علی آبادی در سازمان تربیت بدنی شایعه شده بود پسران او که به شدت روی پدر نفوذ دارند، برخی افراد را برای گرفتن منصب در فدراسیون های مختلف توصیه می کنند و علی آبادی هم به خاطر سفارش پسرانش نه نمی گوید و به این معرفی شده ها، معرفی نامه می دهد تا به فدراسیون مورد علاقه خود بروند و حکم بگیرند. حتی شایعه شده بود دعوای دادکان و علی آبادی هم به کتابی برمی گشت که دوستان پسر علی آبادی می خواستند به مناسبت حضور ایران در جام جهانی تهیه کنند، اما چون قیمت پیشنهادی آنها به شدت بالا بود، دادکان حرف رییس سازمان را گوش نکرد و با دلخوری پسر علی آبادی جرقه اختلافات روشن شد.

کاری به درستی و غلطی آن شایعات نداریم اما حالا گربه ها هم می توانند مثل پسرها در انتخاب دبیرکل یک فدراسیون نقش داشته باشند! البته شک نداریم اگر این ماجرا به گوش وزیر ورزش برسد، پرونده چهره علاقه مند به نگهداری گربه و دامپزشک و فدراسیون و ... را با هم می بندد !
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
اگر هم رابطه ای هست، به خاطر نفوذ بالای این فرد هست در جامعه مرفه تهران به سبب بیمارستان معروف وی. مرفه چون هزینه بیمارستان بالاست.
اگر کارتان به سفارتخانه های شمال شهر افتاد، امکان ندارد با کلینیک ایشان آشنا نباشند. این معاون هم به سبب 2 گربه!! آشنا شده و ...
بقیه اخبار زرد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
نقل اخبار زرد زیبنده سایت حکیم مهر نیست
نظر شما
ادامه