کد خبر: ۳۰۸۳۳
2
 

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مراغه گفت: 100 نفر از عشایر ییلاق های سهند این شهرستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان معاینه شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمدرضا خاکی» افزود: در این طرح فرهنگی و اجتماعی، گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی با همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به صورت رایگان، خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار محروم جامعه ارائه می دهد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح معاینه رایگان عشایر در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و فاقد دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی به ویژه توسط جهادگران و دانشجویان بسیجی این شهرستان انجام می شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: در این طرح، یک گروه پزشکی شامل پزشک عمومی، ماما، پرستار و کارشناس بهداشت خدمات پزشکی و دارویی به خانواده های عشایر ارائه می کند.

خاکی، ادامه داد: در این طرح جهادی، یک دامپزشک نیز دام های عشایر را معاینه و برای 200 راس گوسفند واکسن مقابله با بیمار های دامی تزریق کرد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی در قالب پنج مرحله طرح های درمانی در محلات محروم این شهر، روستاها و مناطق عشایری اجرا کرده و برای بیش از 500 نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه کرده اند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
 
 
نظر شما
ادامه