کد خبر: ۳۰۸۳۴
 

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان اسکو دیدار و در زمینه فعالیت های دامپزشکی و عملکرد سال 94 به گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، در این دیدار «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از حمایت های و مساعدت های فرمانداری شهرستان اسکو از اداره دامپزشکی این شهرستان، به ارائه گزارشی از عملکرد دامپزشکی در سال 94 پرداخت و خواستار همکاری هر چه بیشتر سایر ادارات این شهرستان با اداره دامپزشکی اسکو شد.

وی ضمن بیان مسئولیت ها و اقدامات دامپزشکی در جهت تامین بهداشت و سلامت جامعه، از ناکافی بودن اعتبارات تخصیص یافته برای دامپزشکی سخن گفت و خواستار تخصیص منابع بیشتر شهرستانی در جهت رفع مشکلات و موانع موجود در انجام وظایف خطیر دامپزشکی شد.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان اسکو نیز ضمن تمجید از عملکرد اداره دامپزشکی استان، اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در مقابل بیماری ها و همچنین نظارت های بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان اسکو از مراکز عرضه فرآورده های دامی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و نظر مساعد خود را در رابطه با تخصیص اعتبارات شهرستانی اعلام نمود.
 
 
نظر شما
ادامه