کد خبر: ۳۰۸۵۹
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
در پی نامه اخیر تشکل‌های کارفرمایی علیه ماده 19:
انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران درخصوص نامه اخیر تشکل‌های کارفرمایی در رابطه با ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی، اطلاعیه‌ای صادر کرد ...
 
 

حکیم مهر - انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران درخصوص نامه اخیر تشکل های کارفرمایی در رابطه با ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی، اطلاعیه ای صادر کرد.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

 

پی نوشت حکیم مهر:

1- جا دارد از هیأت مدیره محترم انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران به دلیل موضع گیری صریح در قبال نامه تشکل های کارفرمایی، قدردانی نماییم.

2- متاسفانه نامه اخیر تشکل های کارفرمایی با 12 امضاء در مجامع صنفی و گروه های مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن می باشد و انتشار این تکذیبیه، هر چند حرکتی قابل تحسین است، ولی بیشتر در درون خانواده دامپزشکی مطرح شده و نمی تواند تاثیرات مخرب نامه تشکل های کارفرمایی را جبران نماید، لذا لازم است هیأت مدیره محترم انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارات بیشتر به حقوق و معیشت مسئولین فنی دامپزشکی، مسامحه با چنین تشکل های قانون گریزی را به کنار گزارده و اقدامات عاجل خود را در راستای حل این مشکل و رفع خسارات وارده به مسئولین فنی متمرکز نمایند.
 
 
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مسوول فنی
|
Australia
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
5
0
متاسفانه هیات مدیره مسوولین فنی از تجربه کافی در دفاع از حقوق ما برخوردار نیستند و احتمالا مرعوب نمایندگان تشکلهای کارفرمایی شده اند و نامه نوشتن دردی از ما دوا نمی کند .بهتر است اعضاء انجمن مسوولین فنی در انتخاب هیات مدیره دقت کنند و افرادی شجاع و نترس که گفتارشان گیرا باشد و ............................... را انتخاب کنند.
پاسخ ها
مسئول فنی تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
اتفاقا هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی استان تهران در دفاع از حقوق مسئولین فنی کاملا زیرکانه و قوی برخورد میکند و در طی 1/5 سال از تاسیس این انجمن اثرات آن ملموس است و انجمنهای کارفرمایی را به طور جد به چالش کشیده است. نامه ها و اطلاعیه های این انجمن خود موید این مطلب که افرادی کاردان، شجاع و نترس هستند. انتخاب این هیئت مدیره بهترین گزینه برای این منصب هستند. از زحمات آنها متشکریم.
حقدادی
|
Australia
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
5
0
بیانیه کارفرمایان همه با مهر و امضا است و محکم و قوی .اما بیانیه هیات مدیره مسوولین فنی .............. امضا و مهر ندارد و فقط جهت ارایه به اعضاست که ما هم کاری کردیم
پاسخ ها
حق شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
جناب حقدادی، دوست عزیز، نوشته کارفرمایان نامه ای رسمی خطاب به مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی است و میبایست دارای مهر و امضا باشد ولی نوشته انجمن صنفی تهران تکذیبیه ای برای تنویر افکار عمومی است و در قالب اطلاعیه در واکنش به مطالب کذب و دروغ مندرج در نامه تشکلهای کارفرمایی میباشد که منسوب به آنها کرده اند. اطلاعیه ها و بیانیه هایی که از طریق سایت رسمی انجمنها و یا ارگانها منتشر میشوند نیازی به مهر و امضا ندارد، مانند اطلاعیه هایی که سازمان دامپزشکی از طریق پرتال خود منتشر میکند ( آیا مهر و امضا دارند؟) زیرا سایت رسمی منتشر کننده اطلاعیه خود صحت آن را اثبات میکند. اطلاعیه انجمن صنفی تهران نیز از طریق سایت رسمی آن انجمن منتشر شده است. (http://www.tehranva.ir/archive/intnews/649)
دوست عزیز در پایان اطلاعیه هم آمده است انجمن صنفی مسئولین فنی استان تهران اقدامات قانونی و نامه نگاری های رسمی خود را با سازمان دامپزشکی انجام میدهد. ( لطفا توجه کنید!)
همکار
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
3
همکاران گرام فرق است بین یک بیانیه و یک نامه
نامه بی امضا بی اعتبار است قبول ولی اطلاعیه وقتی از یک محل خاص صادر شود معتبرخواهد بود لطفا به جای اینگونه اشکالات سعی در انتشار این اطلاعیه نمایید از سوی دیگر با توجه به دست به دست شدن نامه کارفرمایان این بهترین عملکرد است اگر مسامحه در کار بود اینگونه موضع صریح و شفاف انتخاب نمیشد در ضمن هیات مدیره تهران عملکرد بسیار عالی دارد یه نظر به سایر تشکل ها هم داشته باشید گویا به غیر از تشکل آذربایجان غربی و تا حد کمی هم اصفهان بقیه در خواب تشریف دارند
مسئول فنی بهداشتی از گــیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
4
ضمن سلام و احترام به همکاران دامپزشک ، به خصوص ناظرین فنی – بهداشتی

نامه ای که تشکل های صنفی کارفرمایان نگاشته اند ، صرفاً عوام فریبانه و مغرضانه بوده و مجموعه اقدامات بهداشتی دامپزشکی را نشانه گرفته است .
متاسفانه مماشات و برخورد های بسیار ضعیف سازمان دامپزشکی با متخلفان بهداشتی (که تشکل های کارفرمایی هم جزء کوچکی از این عزیزان هستند ) آن ها را چنین قبیح و گستاخ نموده که به راحتی قوانین بهداشتی کشور را به مضحکه می گیرند و به نوعی مقابل امنیت بهداشتی کشور می ایستند .
متاسفانه برخی از این صنایع صرفاً به منافع مالی خود فکر می کنند و ذره ای به سلامت آنچه که محصول خارج شده می باشد ، اهمیت نمی دهند . همه ی عزیزان مسئول و ناظربهداشتی دامپزشکی که درگوشه و کنار این کشور عزیز، مشغول به خدمت می باشند ، به خوبی معضلات این بخش از صنف دامپزشکی لمس کرده ، به طوری که برخی حتی معیشت عمومی آنان متاثر از سوء استفاده کارفرمایان بوده است .
موردی که همکار عزیزمان جناب دکتر رمضانعلی پور ، از استان گیلان مطرح نمودند ، (درهمین پرتال منتشر شد ) مصداق و گواه این قضیه می باشد.
همکاران محترم ، ما چاره ای جز آنچه که بدان سوگند خورده ایم و بدان معتقدیم ، نداریم و این مهم جز از طریق پایبندی و نظارت به اجرای موازین و مقررات بهداشتی مندرج در دستورالعمل ها و ریشه کنی و حذف دلالان و عاملان تهدید علیه بهداشت عمومی کشور نداریم
اندکی صبر سحر نزدیک است ...

(مدیرمسئول محترم حکــیم مهــر ، ضمن سپاس از اطلاع رسانی جنابعالی و همکارانتان – از آنجاییکه متاسفانه برخی از افراد با سوءاستفاده از عنوان دامپزشک ، قصد خدشه دار نمودن و بی حرمتی به صنف را دارند ، شایسته است قدری نسبت به درج کامنت ها حساسیت بیشتری مبذول فرمایید) .

باتشکر
مسئول فنی بهداشتی از گــیلان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
4
0
ضمن تشكر از حكيم مهر و اشاره مختصري كه در تحلیل موضوع كردند. متاسفانه وقتي ١٢ تشكل ذیل یک نامه را امضا مي كنند ديگر انتشار تكذيبیه معناي خودش را از دست خواهد داد و تكذيب وقتي مفهوم دارد که تنها يك نفر يا حداكثر دو نفر مطلبي را منعكس مي كنند. پس مي توان يكي از موارد زير را محتمل دانست :
١- نحوه اراءه مطالب توسط انجمن صنفي بگونه اي بوده كه چنين برداشتي شده كه البته با حضور اين تعداد افراد احتمال کمی وجود دارد که همه افراد حاضر در جلسه اشتباه برداشت نمایند.
٢- حضور كارفرماي مستقيم ................ باعث شده وی را در جلسه كارمند خود فرض نموده و هر حرف ....... را به نامبرده منتسب نمايند.
٣- بدترين احتمال اينست كه به دليل ................................... بر منافع مسولين فني ترجيح داده باشند.
نتيجه در اثر هر كدام از موارد بالا خسارتي جبران ناپذير به همكاران وارد گرديده است كه به راحتي قابل جبران نيست و برخی از كارفرمايان حتي با حضور انجمن عنوان مي نمايند كه با انجمن توافق مي كنيم و تعرفه ها را اصلاح مي كنيم.
راهكار ١-انجمن باید ضمن نگارش نامه اي محكم به ریيس سازمان در خصوص موضوع روشنگري نمايد وگرنه صدور بيانيه تبليغاتي جز .............. مسولين فني نتیجه ای نخواهد داشت.
2- ................................................................
3- انجمن نمايندگان جديدی برای حضور در جلسات معرفی کند تا به علت حضور كارفرمايشان در آن جمع معذوريت يا ............... براي دفاع از همكاران نداشته باشند.
پاسخ ها
کاوشگر
| Russian Federation |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
1) شنیده ها حاکی از آن دارد که فقط 2 انجمن کارفرمایی در جلسه حضور داشتند و 10 انجمن دیگر فقط امضا کننده نامه هستند و در جلسات اصلا حضور نداشتند.
2) سازمان نظام دامپزشکی و جامعه دامپزشکان هم در جلسه ها بودند.
3) اگر یک ذره عقلمان را به کار بیاندازیم میفهمیم که کارفرمایان برای تفرقه افکنی بین مسئولین فنی آن پاراگراف را نوشتند تا ما به جون هم بیاندازند و آنها هم بدون دغدغه پیگیر حذف ماده 19 شوند.
4) در نامه کارفرمایان که با زیرکی تمام (انجمنهای صنفی دامپزشکان) نوشته شده اولا اسم کامل تشکل نوشته نشده و ترکیبی از انجمن صنفی مسئولین فنی و جامعه دامپزشکان استفاده کرده تا اشاره مستقیم به تشکلی نداشته باشد. این نوع نامه نگاری را کننده های کار به خوبی میشناسند و میدانند که در مواقعی که (خطایی) در کار است از عبارات دارای ابهام استفاده میکنند.
5) حذف ماده 19 به نفع کیست؟
پاسخ: کارفرمایان
حذف ماده 19 به ضرر کیست؟
پاسخ مسئولین فنی
عبارت حذف ماده 19 را کی بر زبان آورد؟
پاسخ: کارفرمایان
چه کسی ادعا کرد که تشکلهای دامپزشکان با حذف ماده 19 موافق هستند؟
پاسخ: کارفرمایان
تشکل هایی که خود پیگیر اجرای ماده 19 هستند به یکباره حرف از حذف آن نمیزنند.
پس کمی تعقل کنید و بازی های کودکانه کارفرمایان را رصد کنید و احساسی برخورد نکنید. نمایندگان مسئولین فنی به ما خیانت نکردند و نمیکند.
باید به آن شخصی که در نامه کارفرمایان از او تمام و کمال تشکر کردند و بقول معروف دل و قلوه به هم قرض دادند شک کرد! کارفرمایان مفت به کسی سلام نمی دهند وای به حال آنکه مفت بخواهند از کسی تشکر گرم کنند!!!!!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
4
0
وقتي انجمن صنفي دنبال ليست دادن در ...................... باشد مطمئنا دنبال ............... خواهند بود. كسي كه نمي تواند حق خود را بگيرد و اگر يك ماه حقوق نگيرد زندگیش لنگ است چگونه از منافع ما مي تواند دفاع كند. انجمن صنفي ....... وقتي نماينده صنف است كه در انتخاباتش بيش از ٣٠٠ نفر شركت كنند نه اینکه ..........................................
پاسخ ها
همکار شما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
همکار گرامی شما همچنان در پی مرهم درد شکست انتخابات جامعه دامپزشکان هستید؟! اتفاقاً انجمن صنفی تهران در آن انتخابات بسیار هوشمندانه و مقتدارنه عمل کرد تا قدیمی ترین تشکل صنفی دامپزشکان دست ..................... نیافتد.
انتخابات نظام دامپزشکی در راه است، تلاش کنید مجدداً در این انتخابات شکست نخورید :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
اقاي مسول فني از گيلان من دو سال است كه با وعده هاي تو خالي .................. صبر كردم اقايان يادر انجمن قدرت كار كردن دارند كه تا حالا بايد كاري مي كردند نه اينكه كارفرما ها آنها را تشویق کنند .اگر نمي توانند و قدرت بيان ندارند استعفا دهند اين بيانيه هاي بی خاصیت هم ره به جايي نخواهد برد .نامه مستقيم و عملكرد مشخص وگرنه وعده سر خرمن فايده ای ندارد .
ناشناس
|
Finland
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
3
0
جناب آقاي دكتر ............. كه با عنوان همكار كامنت ميگذاريد نكته اول اينكه همكاران گرام از نظر ادبيات فارسي اشكال دارد در مورد اطلاعيه هم اگر قصد عوامفريبي نباشد با توجه به شماره و تاريخ داشتن نامه ( به قول شما بيانيه) موظفيد نسبت به مهر و امضاء نمودن آن از طرف بالاترين مقام آن تشكل اقدام گردد فقط سوالي داشتم كه اميدوارم صادقانه پاسخ آن را دريافت كنم شما با رئيس سابق تشكل در حال حاضر ارتباطي داريد يا نداريد
پاسخ ها
حقیقت یاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
جناب ناشناسی که خود را پیغمبر می دانی و دیگران را عوام فریب و دروغگو! شما که ادعا دارید اطلاعیه باید مهر و امضا از بالاترین مقام تشکل داشته باشد. لطفا لینک اطلاعیه هایی که این مطلب در آنها صادق است در ذیل این کامنت بگذارید.
برادر من به جای ایجاد انحراف برای همکاران به اصل موضوع بپردازید که:
«کارفرمایان قانون گریز و .........گو در یک نامه رسمی به سازمان دامپزشکی مطالب کذبی را منتشر کرده اند»
یعنی کارفرمایان همانطور که در واحدهای خود .................. میگذارند و .............. به خورد زن و بچه من و شما میدهند، اینقدر جسور شده اند که در نامه های رسمی خود نیز سر من و شما و سازمان دامپزشکی میخواهند ........... بگذارند.
برادر ناشناس دست از این بازی های نخ نما بردار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
3
تعدادی از دوستان بجای حمایت از انجمن صنفی و موضعگیری صریح و شفاف آنها علیه کارفرماها درپی تخریب انجمن هستندو مشخص نیست چه اهدافی را دنبال می کنند.
مسئول فنى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
3
مشخص است اين افراد ................. كه دست به تخريب انجمن صنفى مسئولين فنى تهران ميزنند، گماشته هاى كارفرمايان قانون گريزى است كه انجمن صنفى تهران دستشان را رو كرد و روشن كرد كه به دروغ مطالبى را از قول آنها بيان كرده اند!!!!!
سازمان نظام دامپزشكى ٧ سال وقت و زندگى مسئولين فنى را تلف كرد و هيچ گزارشى از جلسات و عملكرد خود نداد، باز خدا به انجمن صنفى تهران خير دهد كه پيگير ماده ١٩ است و از عملكرد خود به عموم گزارش مى دهد.
جمعی از مسئولین فنی بهداشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
4
با سلام پس از مماشات چند ساله سازمان دامپزشکی و تعلل در اجرای قانون که منجر به نامه استنکاف کارفرمایان عزیز و اظهار علنی و کتبی به عدم التزام به اجرای قوانین دولتی در سال گذشته گردید امسال نیز شاهد تساهل سازمان و نشست های هم اندیشی برای به جریان افتادن اجرای قانون بودیم.فارغ از انتخاب مقامی که خود معتقد به قابل اجرا نبودن ماده 19 می باشدو نظر ایشان دست اخر از زبان انجمن های کارفرمایی بیان شد مشخص گردید که انجمن های کارفرمایی که تا دیروز برای ایجاد شرایط به قول خودشان مرضی الطرفین اعلام آمادگی می کردند تا چه حد صادق و پای کار بودند و هدف قرار دادن اصل ماده 19 که در دل خود ماده 18 را نیز دارد دستور کار خود قرار داده اند و برای این منظور از سازمان دامپزشکی به اصطلاح زمان خواسته اند.با توجه به موضوعات بالا اکنون که ابتکار عمل در دست سازمان دامپزشکی است و انجمن های کارفرمایی ثابت کرده اند از ابتدا فاقد طرح پیشنهادی بوده اند با شناختی که از انجمن صنفی تهران داریم و یقینا طرح جامعی ارایه خواهند داد که جوابگوی دغدغه های مسئولین فنی بهداشتی و سازمان دامپزشکی خواهد بود بی صبرانه منتظر اعمال وظیفه حاکمیتی سازمان دامپزشکی خواهیم ماند.
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
نظام اگر ٧ سال نتوانست كار را انجام دهد به دليل عدم همكاري سازمان بود من خودم در استان مركزي تحت پوشش نظام سبز سلامت بودم و راضي هم بودم ولي نظام روي تعرفه يا تاييد كارفرما عمل نكرد و هيچ كس هم نمي تواند چنين ادعايي بكند ولي برخي از همكاران انجمن صنفي به دليل بي تجربه گي بعد از دو جلسه چنين حرفهايي برايشان در مي ايد تنها مرجع قانوني و محكم خود نظام است نه كسي كه محتاج كارفرما است و بخشي از مشكل است از ما نمي تواند دفاع كند و طبيعي است فكر اشتغال خودش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
2
تنها راه ادب كردن جماعت كارفرمايي رسانه اي كردن تخلفاتشان است و گرنه آدمهايي ........................ هستند كه براي دو تا مرغ چهارتا معلق مي زنند.در چنين شرايطي كاري از انجمن و مسوولين فني بر نمياد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
0
معلوم مسئولین انجمن صنفی در آن جلسه چه گفته اند که کارفرماها با یقین آن را همراهی با خود در جهت حذف ماده 19 تلقی کرده اند!!!!!
ایکاش کسی صدای مذاکرات انجام شده در این جلسات را ضبط می کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!!!!!!
حالا تا می توانید تکذیب کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
0
جناب همكار شما
اتفاقا انتخابات جامعه پيروزي بود نگاهي به موضع گيري هاي آن بياندازيد مسئله را درك خواهيد كرد در مورد ماده نوزده هم تشريك مساعي شما با صنف كارفرمايان توليد كننده كه از بد يا خوب داستان كارفرماي شما نيز هستند و حتي در ظاهر هم ارتباطات خود را كتمان نمي كنيد موجبات عقيم ماندن تلاشهاي نظام دامپزشكي مركز را فراهم خواهد ساخت فقط محض اطلاعتات عرض كنم كه آنهايي كه براي نظام تهران برايشان تلاش خواهيد كرد هنوز نه اطلاعيه اي داده اند و نه موضع گيري كرده اند الان با خواندن اين كامنت برويد و آنها را بيدار كنيد كه موضع بگيرند مثل جامعه ولي مطمئن باشيد كه آنها بيدار نخواهند شد مگر با يك بيانيه دو پهلو چرا كه خودشان از جمله كارفرمايان هستند از حكيم مهر سپاسگزارم كه موجبات اين انتشار عقايد را براي ثبت در تاريخ حرفه دامپزشكي در اين كشور فراهم مي كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
3
0
من ناشناس نيستم برادر جان فقط صلاح نميدانم كساني كه با لابي هاي قدرت دست در دست هم دارند نام واقعي مرا بدانند تا بتوانند تمام عقده هاي نهفته وجودي خود را به يكبار بر سر من آوار نمايند همين كه پاسخ ............ را كه منجر به روشنگري ميشود را ميدهم كفايت ميكند چرا كه اگر حرفهاي من دروغ بود موجب عصبانيت شما نميشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
0
با سلام خدمت همكاران تعدد تشكل هاي غير دولتي هم محاسن دارد و هم معايب محاسنش در تضارب افكار و معايبش براي برخي افراد كوتوله ايجاد سمت كردن و انشقاق صنف مي باشد بنابراين بيايد يك تشكل قوي با نمايندگان واقعي دامپزشكي داشته باشيم تا تشكل هايي با افراد بي تجربه و تازه فاغ التحصيل كه تنها بعنوان پست و محلي براي مطرح شدن به اين انجمن ها نگاه مي كنند تنها راه نجات اصلاح نظام استانها و كنار گذاشتن افرادي است كه اين پست ها را اشغال كرده و كاري نمي كنند
ناظر بهداشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
2
جای بسی تعجب است که مسولین فنی وناظرین بهداشتی محترم که نزدیک به ۸سال منتظر اجرای قانون ابتر مانده ماده ۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی مانده اند ودر آخرین جلسه تشکیل شده در سازمان دامپزشکی کشور بر اجرای صحیح و صریح این مهم تاکید داشته و دارند چطور به قول تشکل های کارفرمایان بر حذف تنها ماده قانونی موجود که از مسولین و ناظرین بهداشتی حمایت می کند با کارفرمایان هم صدا شوند. اگر این گفته ها کذب ودروغ ساخته کارفرمایان نیست پس چیست؟
مسئول فنی بهداشتی
|
Germany
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
1
متاسفانه برخی افراد با نامهای ناشناس و همکار اقدام به تخریب تشکل های مسئولین بهداشتی کرده و عملا آب به آسیاب کارفرماها میریزند. حال هدف این افراد از این تخریبها چیست، الله و اعلم. ولی لازم است در این موقیت مسئولین فنی بهداشتی انسجام و اتحاد خود را حفظ کرده و فریب این افراد را نخورند. انجمن صنفی مسئولین بهداشتی تهران تمام تلاش خود را در راستای احقاق حق مسئولین بهداشتی انجام داده است.
دکتر علی مناف زاده
|
Germany
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
4
بسمه تعالی
ضمن تشکر از انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی استان تهران که با فاصله کوتاهی و کاملا به موقع اقدام به صدور اطلاعیه نموده و موجب روشن شدن اذهان مسئولین محترم بهداشتی دامپزشکی گردید، بدینوسیله اعلام میگردد: دیدگاه و موضع انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی استان آذربایجان غربی کاملا منطبق بر این اطلاعیه بوده و قویا تایید و حمایت میگردد. به یاری خداوند متعال انجمنهای صنفی مسئولین فنی-بهداشتی راهکار های خود را طی نامه ای به سازمان دامپزشکی کشور ارائه خواهند نمود. در این شرایط از سازمان محترم دامپزشکی کشور انتظار میرود مقتدرانه در راستای تامین امنیت مسئولین بهداشتی جهت نظارت بهتر بر فهالیت واحدهای تولیدی اقدام نماید.
لازم به ذکر است این کامنت در تاریخ 95/5/6 نوشته و ارسال گردید ولی متاسفانه در قسمت نظرات گذارده نشد.
انجمن صنفی مسئولین فنی-بهداشتی و ناظرین بهداشتی استان آذربایجان غربی
نظر شما
ادامه