کد خبر: ۳۰۸۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج گفت: تمام ادارات کل دامپزشکی کشور باید قدردان گروه‌های جهادی باشند و حمایت خود را از این گروه‌ها دریغ نکنند؛ چرا گروه‌های جهادی هستند که بدون هیچ توقعی به این مناطق سفر می‌کنند تا باری از دوش محرومین بردارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، «رحمتی» گفت: گروه جهادی شهید صادقی دانشگاه آزاد کرج، یک گروه تخصصی دامپزشکی است که هدفشان شناسایی مناطق محرومی است که از لحاظ بحث واکسیناسیون و بحث های دامی محروم هستند، مناطقی که ادارات دامپزشکی نمی توانند به آنجا رجوع کنند.

وی افزود: در این گروه اساتید مجرب دانشگاه حضور دارند و تمام نیت و هدفشان کمک به مناطق کم بضاعت است، به طور مثال این گروه پنج تا شش روستا در نظرآباد را تحت پوشش خدمات جهادی قرار دادند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج تصریح کرد: این گروه شهرستان نورآباد استان لرستان را شناسایی کردند تا برای یاری رسانی به این منطقه محروم سفر کنند که متاسفانه بعد از مراجعه به اداره کل دامپزشکی استان لرستان با مخالفت مدیر کل این اداره مواجه می شوند.

رحمتی ادامه داد: جای تامل دارد بچه های جهادی که تمام وقت و کار خود را برای رضای خدا صرف کمک رسانی برای محرومین می کنند، با برخوردهایی که باعث دلسردی این جهادگران می شود، مواجه شوند.

وی گفت: گروه جهادی شهید صادقی دانشگاه آزاد کرج بعد از شناسایی منطقه و روستایی محروم از طرف خود دانشگاه برای تامین امکانات مانند دارو و غیره حمایت می شوند؛ این گروه تنها نیاز به حمایت مسئولین دارند تا با شوق بیشتر به اقدامات جهادی خود که در جهت توسعه و رفاه حال مردم مناطق محروم است، بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تمام ادارات کل دامپزشکی کشور باید ممنون گروه های جهادی باشند و حمایت خود را از این گروه ها دریغ نکنند؛ چرا که در بعضی مناطق اداره کل دامپزشکی های شهرستان ها امکان رجوع به مناطق محروم را ندارند و این گروه های جهادی هستند که بدون هیچ چشم داشت و توقعی به این مناطق سفر می کنند تا باری از دوش محرومین بردارند.
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
2
3
دامدار باید عادت به هزینه کردن برا دامش بکنه شماها رویرو خراب میکنین
همکاردامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
1
باسلام باید عرض کنم که مدیریت اداره کل دامپزشکی استان لرستان هم با نیروهای ارزشی مخالف است ........................................... وقطعا استفاده نکردن از نیروهای بسیجی دنباله همین تفکر است . واین درحالی است که هرشهرستان 5 الی 6 نیرو بیشتر ندارد
جهادگر سابق
|
Saudi Arabia
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
2
خود دوستان بسيج ميدونن هدف اصلي از اردوها نه كمك به محلي ها بلكه دوره هاي فكري و عقيدتي بدور از هياهو ي شهر هست تا حداكثر استفاده را بتوان برد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
1
تو گفتی و ما هم باور کردیم!! خدمت به مردم محروم یا ......................؟؟
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
در کار تشکیلاتی لازم است رفاقت و کار جدی با هم به تعادل برسند وگرنه تشکیلات لوث می‌شود یا کارها به سرانجام نمی‌رسد.

من از بوق استفاده نمی‌کنم. اما وقتی استفاده می‌کنم دستم را از روی بوق برنمی‌دارم، مگر آنکه طرف مقابل متنبه شود یا فحش بدهد :))
@رحمتی @بسیج @سپاه
نظر شما
ادامه