کد خبر: ۳۰۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف و تأثر باخبر شدیم «دکتر پرویز صدرزاده» از پیشکسوتان دامپزشکی کشور صبح امروز در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است ...
 
 

حکیم مهر - با کمال تاسف و تأثر باخبر شدیم «دکتر پرویز صدرزاده» از پیشکسوتان دامپزشکی کشور صبح امروز در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است.

به اطلاع می رساند مراسم تشییع شادروان دکتر صدرزاده روز پنجشنبه مورخ 7/5/95 ساعت 8 صبح از درب منزل ایشان واقع در خیابان گیشا، خیابان بیستم، پلاک 4، واحد 4 به سمت بهشت زهرا قطعه 4 مکرر ردیف 24 برگزار می گردد.

مراسم ترحیم آن مرحوم نیز روز شنبه ساعت 11 الی 12:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

حکیم مهر به نوبه خود، مصیبت وارده را به جامعه دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می نماید.

 

شادروان دکتر پرویز صدرزاده در یک نگاه

- مرحوم دکتر پرویز صدرزاده در دوم خردادماه ۱۳۱۵ در سنندج به دنیا آمد.

- در سال ۱۳۳۹ وارد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران شد و در سال ۱۳۴۵ دانش‌آموخته شد.

-  در سال ۱۳۴۶ به استخدام وزارت بهداری درآمد و در سال ۱۳۷۸ بازنشسته شد.

- ایشان در سمت کارشناس، معاون و مدیرکل آزمایشگاه رفرانس غذا و داروی وزارت بهداری فعالیت داشتند.

 - آن مرحوم سابقه طولانی به عنوان عضو هیأت هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران و عضو شورای نظام دامپزشکی استان تهران و عضو کمیته تخصصی امور آزمایشگاه‌های سازمان نظام دامپزشکی را داشتند.

 - عضویت و ریاست کمیته بهداشت مواد غذایی و کمیته V.P.H جامعه در سال‌های متمادی، عضو مؤسس و رییس انجمن صنفی آزمایشگاه‌های دامپزشکی و تلاش فراوان در ارتقای کمی و کیفی این انجمن، استاد و مدرس بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در دانشکده‌های مختلف از جمله دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بخشی از فعالیت‌های آن مرحوم بوده است.

- ایشان نقش بارزی در ارتقای بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در وزارت بهداشت و درمان ایفا کرده و تلاش فراوان و تأکید بر استفاده از نیروهای دامپزشکی به عنوان یکی از رشته‌های بسیار مؤثر در کنترل کیفی و بهداشتی مواد غذایی و پیشگیری از بیماری‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مواد غذایی داشته‌اند.

 - دکتر صدرزاده، بانی و یکی از افراد مؤثر در ایجاد بخش کنترل کیفی داروهای دامی و فراورده‌های بیولوژیک مورد مصرف در دامپزشکی در آزمایشگاه رفرانس غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان بوده که پس از ارتقا به مرکز تشخیص فعلی سازمان دامپزشکی تبدیل گردید.

روحش شاد و یادش گرامی

(منبع: کانال اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی)

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
خدا رحمتشون کنه...
نظر شما
ادامه