کد خبر: ۳۰۹۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

به دنبال انتشار فیلمی کوتاه در خصوص نحوه انتقال گوشت قرمز به شهر مهاباد در فضای مجازی، معاون شبکه دامپزشکی مهاباد اعلام کرد که محصولات دامی توسط یخچال به مهاباد منتقل می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کردپرس، «دکتر عباس آغاز» معاون شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: بعد از تعطیلی کشتارگاه کشت و صنعت واحد مهاباد، کشتار دام مهاباد توسط کشتارگاه صنعتی شهرستان میاندوآب انجام می گیرد.

وی افزود: این محصولات دامی توسط یخچال به مهاباد منتقل می شوند و سلامت آنها قطعاً مورد تایید اداره دامپزشکی شهرستان مهاباد قرار خواهد گرفت.

آغاز تصریح کرد: دو شاخص پلمپ امنیتی و مهر دامپزشکی و حتی نوع برش در لاشه باید تایید شود، در غیر این صورت لاشه ضبط خواهد شد.

وی اظهار داشت: ممکن است در مسافت های کوتاه مدت و خریدهای شخصی شهروندان، انتقال گوشت با ماشین های فاقد یخچال صورت گرفته باشد، اما حمل گوشت از کشتارگاه به واحدهای فروش با مجوز دامپزشکی و تحت نظر این اداره صورت می پذیرد.

معاون شبکه دامپزشکی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در رابطه با حمل گوشت بدون مجوز با شماره ی 9-42442228 شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد تماس حاصل نمایند.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
دکترجان خبر نداری در پشت وانت و سه چرخه حمل میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
سالیان متمادی است که قصابان مهاباد لاشه های گوشت را در محوطه خارج از یخچال مغازه شان آویزان می نمایند تا در معرض دید مردم قرار داشته باشد و به فروش برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
در اثر سهل انگاري بهداشت عمومي در استان .............. در سالهاي اخير كشتاردام در خارج از كشتارگاه بيشتر از داخل كشتارگاه شده است لذا كشتارگاهها روز به روز بيشتر تعطيل ميشود كه اين موفقيت را به مقامات محترم اداره دامپزشكي استان تبريك ميگويم
نظر شما
ادامه