کد خبر: ۳۰۹۴۵
خبرگزاری فارس: مدیریت انسجام یافته‌ای برای پیشگیری از حریق جنگل‌های ایلام اجرایی شده است
 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: مدیریت انسجام یافته‌ای برای پیشگیری از حریق جنگل‌های ایلام اجرایی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «رضا احمدی» اظهار داشت: در حال حاضر 157 نقطه بحرانی در استان ایلام در پهنه‌بندی خطر آتش‌سوزی مشخص شده است که پس از اولویت‌بندی به 61 نقطه رسیده‌ایم و در واقع سابقه حریق در این نقاط بیشتر از دیگر نقاط دیگر در استان ایلام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگی بین دستگاهی در استان ایلام وجود دارد و این به همت استاندار ایلام محقق شده است، استاندار ایلام به همه دستگاه‌های اجرایی استان دستور داد که یک دستگاه خودروی کمک‌دار، سه نفر نیرو و تجهیز کردن افراد توسط خود دستگاه مربوطه در اختیار منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: در حال حاضر چندین دستگاه در پی دستور استاندار ایلام پاسخ لازم را ارائه کرده و اسامی را مشخص و به منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال از سوی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، مدیرکل را برای اطفای حریق معرفی کرده است که جا دارد از این همت بلند تقدیر شود. شرکت آب منطقه‌ای ایلام نیز 70 نفر از کارکنان خود را معرفی کرده است.
 
 
نظر شما
ادامه