کد خبر: ۳۰۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر، «مهندس اسماعیل محمودی» بعنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان دیر معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، طی حکمی از سوی مدیرکل این استان و طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان دیر، «مهندس اسماعیل محمودی بعنوان» سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان دیر معرفی شد.

در این مراسم از زحمات «دکتر ایمان خادمی» رئیس پیشین اداره دامپزشکی شهرستان دیر تقدیر بعمل آمد.

فرماندار دیر استان بوشهر در این مراسم گفت: با توجه به قابلیت های موجود در این شهرستان، وضعیت جایگاه و بازار عرضه ماهی و میگو آن مطلوب نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حمزه اعتماد» در آیین تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی شهرستان دیر افزود: وظیفه شهرداری زیرساخت بازار عرضه ماهی و میگو را آماده کند و دامپزشکی نیز برنحوه عرضه آبزیان نظارت خود را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: اداره دامپزشکی یک مجموعه بسیار مهم در بخش عرضه فراورده های دام، طیور و آبزیان است که باید در نظارت براین بخش فعالتر عمل کند.

اعتماد ادامه داد: شهرستان دیر نیاز به کشتارگاه دام و طیور دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر نیز گفت: ساماندهی کشتارگاههای دامی صنعتی و سنتی در این استان در اولویت کاری قرار دارد.

«دکتر مرتضی بحرانی» افزود: پنج کشتارگاه دراستان بوشهر فعال است که باید در یک برنامه زمانبندی شده آنها را بهسازی کنیم.

وی در ارتباط با نبود کشتارگاه در شهرستان دیر اظهارداشت: متولی احداث کشتارگاه شهرداری ها هستند و پیشنهاد می شود یک کشتارگاه در شهرستان احداث شود تا نظارت بهتری روی بهداشت فراوردهای دامی صورت گیرد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
1
اقا اين مهندس كه جلوي اسم ادما اضافه ميكنين به چه معنائيه ايشون مهندسي چي دارن مكانيك سيالات يا راه و ساختمان بعد اونوقت ايشون جايگزين يه دامپزشك شدن اونم تو سازمان دامپزشكي ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
2
1
نام خدا
سلام
جناب مهندس کارشناس ارشد مهندسی علوم دامی و دانشجوی دکترای تخصصی فیزیولوژی دام هستن. قابل توجه دوست بزرگوار
نظر شما
ادامه