کد خبر: ۳۰۹۶۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:
«آیت‌الله حسینی شاهرودی» وظایف دامپزشکی را بسیار خطیر و مهم توصیف نموده و ضمن قدردانی از زحمات همکاران سخت‌کوش دامپزشکی، بر لزوم آمادگی بیش از بیش کارکنان آن مجموعه برای مبارزه و کنترل بیماری‌ها و همچنین ارتقاء سطح سلامت جامعه تاکید نمودند ...
 

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان کردستان صبح امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری حاضر و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در روز سه شنبه مورخ 12/5/1395 مدیرکل دامپزشکی کردستان رأس ساعت 9 صبح در محل دفتر نماینده ولی فقیه و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری حاضر و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضای صمیمی و به صورت خصوصی برگزار شد، «آیت الله حسینی شاهرودی» ضمن تبریک انتصاب دکتر ورمقانی به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان، مجموعه وظایف دامپزشکی را بسیار خطیر و مهم توصیف نمودند و ضمن قدردانی از زحمات همکاران سخت کوش دامپزشکی، بر لزوم آمادگی بیش از بیش کارکنان آن مجموعه برای مبارزه و کنترل بیماری ها و همچنین ارتقاء سطح سلامت جامعه تاکید نمودند.

ایشان در ادامه به لزوم تعامل بخش دولتی با بخش خصوصی دامپزشکی و نیز تولید کنندگان تاکید و افزودند: با توجه به سختی کار دامپزشکی باید دولت توجه ویژه ای به وضعیت معیشتی کارکنان دامپزشکی داشته باشد.

در این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید، مدیر کل دامپزشکی کردستان ضمن قدردانی از حمایت های نماینده عالی رهبر معظم انقلاب در کردستان، گزارشی از فعالیت های دامپزشکی استان و کمبودهای این اداره کل را به محضر ایشان ارائه دادند.
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
3
انصافا پوشیدن کفش چیز خوبی در مراسم رسمی است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
مزاياي مديران كل و معاونين حداكثري پرداخت شود كافيست كارمندان و واكسيناتورها مهم نيستند ........
رضا رحمانی همکار قروه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
آفرین به درایت مدیر کل دامپزشکی کردستان
رضا رحمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
با سلام و عرض ادب
پیش از هر موضوع بهتر است خدمت مسئولین گرامی حکیم مهر عرض نمایم که مدتی است اظهار نظر و بیان مطالب مختلف با نام شخصی دیگر در محدوده دامپزشکی کردستان باب شده و افراد مختلف نظرات خود را ا نام فرد دیگری در وبسایت های مختلف مطرح می نمایند. بهتر است چاره ای اندیشیده شود.
لازم است مواردی را متذکر شوم:
1) هیچگاه در زمینه ای که از بنده نظر خواهی نشده نظر نخواهم داد.
2) قضاوت کار بسیار سختی است که از توانایی اینجانب خارج می باشد لذا در چنین مواردی هرگز قضاوتی از من صورت نخواهد گرفت.
3) دکتر ورمقانی نیازی به تعاریف و تمجید های اینچنینی از بنده ندارند.
4) جایگاه شغلی بنده متناسب با توانایی ها من بوده و من صرفا در خصوص حیطه کاری خویش صحبت کرده و اصول کاری خویش را خدمت به مردم می دانم و نه بروز احساسات درمورد اخبار مختلف.
کامروز کابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
امیدوارم خداوند بزرگ پشت و پناه مدیرکل دلسوز دامپزشکی استان باشد.
براستی که ایشان مدیری دلسوز و پر کار هستند.
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
اقای رحمانی لطفا ..........................
نظر شما
ادامه