کد خبر: ۳۰۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر حسن پور» رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از کشف و ضبط  6 تن خرده گوشت فاسد با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ساعت 11 صبخ مورخه 11/5/95 در پی گزارش های واصله و انجام تحقیقات گسترده طی عملیات ویژه بازرسین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد با هماهنگی نیروی انتظامی، از منزل مسکونی واقع در روستای قلعه سفید نجف آباد بازرسی شد که مقدار بیش از شش هزار کیلوگرم خرده گوشت منجمد فاسد کشف گردید.

 «دکتر حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد گفت: متأسفانه متخلفین طی ماه های گذشته اقدام به تهیه خرده گوشت نموده و به صورت غیرقانونی و غیربهداشتی اقدام به انجماد و نگهداری آن در سردخانه ای غیرمجاز داخل منزل شخصی می نمودند و در نهایت جهت مصرف به برخی از رستوران ها عرضه می کردند.

دکتر حسن پور در این خصوص افزود: این متخلفین خوشبختانه در چنگال قانون گرفتار شدند که پرونده آنها پس از تکمیل در شبکه دامپزشکی شهرستان جهت رسیدگی و انجام مراحل قانونی و برخورد لازم با متخلفین سریعاً به مراجع قضایی شهرستان ارجاع گردید.

وی با بیان اینکه در حقیقت مردم بازرسان اصلی شبکه های دامپزشکی هستند گفت: اگر مشارکت و همکاری همشهریان عزیز نبود، شاید متخلفین بیشتر می توانستند باعث تهدید سلامت شهروندان شوند، به همین منظور همشهریان عزیز می توانند هرگونه گزارش تخلفات و یا پیشنهاد و انتقاد را با شماره تلفن چهار رقمی 1512 به صورت شبانه روزی در میان بگذارند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
با سلام
از زحمات اقای دکتر حسن پور تقدیر و تشکر میشود
نظر شما
ادامه