کد خبر: ۳۰۹۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:
«حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری» افزود: مجموعه تلاش‌های دامپزشکی و نظارت‌های بهداشتی مستمر از مزرعه تا سفره سبب شده که امروز مردم ما با آرامش خاطر بیشتری بر سر سفره‌های غذایی خود قرار بگیرند ...
 
 

حکیم مهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت پیشنهاد سازمان دامپزشکی کشور، مسئله اصلاح قانون دامپزشکی و همچنین تغییر و اصلاح تعرفه ها را در مجلس شورای اسلامی را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر صبح روز چهارشنیه 13 مرداد ماه «حجت الاسلام عبدالحمید خدری» نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اداره کل دامپزشکی استان بوشهر بازدید کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ابتدا مرکز ملی بررسی و تشخیص بیماری های میگو را مورد بازدید قرار داد و سپس با حضور در آمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با نحوه کار این آزمایشگاه نیز آشنا شد.

حجت الاسلام خدری پس از این دو بازدید در نشستی با مسئولان دامپزشکی استان اظهار داشت: طی بازدیدهایی که امروز از آزمایشگاههای دامپزشکی استان داشتم، به اهمیت وظایف دامپزشکی بیشتر واقف شدم و ضروری به نظر می رسد که عموم مردم نیز با وظایف دامپزشکی و تاثیرات آن در جامعه بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام خدری اشاره کرد: مجموعه تلاش های دامپزشکی در سطح کشور و نظارت های بهداشتی مستمر از مزرعه تا سفره سبب شده که امروز مردم ما با آرامش خاطر بیشتری بر سر سفره های غذایی خود قرار بگیرند و این یکی از اثرات مهم دامپزشکی در تضمین سلامت و امنیت غذایی جامعه محسوب می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به برخی از درخواست ها در این جلسه اذعان داشت: با توجه به وظایف مهم دامپزشکی در پیشگیری از بیماریهای قابل انتقال بین انسان و دام و با توجه به درخواست های مطرح شده، مسئله اصلاح قانون دامپزشکی و همچنین تغییر و اصلاح تعرفه ها را در صورت پیشنهاد سازمان دامپزشکی کشور در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.
 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسئول بهداشتی
|
Germany
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
با سلام. حتما این عمل خیر را انجام دهید و مسئولین بهداشتی دامپزشکی را هم که همچون ناظرین محترم شرعی نیازمند قانون هستند را از یاد نبرید که تنها راه استقلال مسئولین بهداشتی، پرداخت حقوق آنها از محل عوارض دریافتی از واحد هاست. مسئولین بهداشتی بازوان اجرایی سازمان دامپزشکی هستند. همانطور که حقوق ناظرین محترم شرعی از محل تعرفه ها (بر اساس قانون نظارت شرعی بر ذبح و صید - مصوب مجلس شورای اسلامی) پرداخت می شود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
3
لااقل کسی برای حفظ پریستیژ دامپزشکی روپوش پزشکی ایشان را میداد خشکشوئی تا اتو میکردند پولش را ما میدادیم!!
نظر شما
ادامه