کد خبر: ۳۰۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در این دیدار، معاون دفتر بودجه و مطالبات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان، به وظایف گسترده مجموعه دامپزشکی و مسئولیت سنگینی که در زمینه تأمین سلامت، بهداشت فرآورده های خام دامی و تأمین بهداشت و امنیت غذایی بر عهده مجموعه دامپزشکی است اشاره کرد و گفت: انجام این مهم از ملزومات تضمین کننده سلامت جامعه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر آرش آذرنوش» بر نقش دامپزشکی در زنجیره تولید تا مصرف اشاره نموده و تقویت و توسعه نظارتهای بهداشتی دامپزشکی را ضامن سلامت برشمرد و استان هرمزگان را یکی از نقاط ویزه و حساس ایران دانسته که مرکز مهم فعالیت های اقتصادی و تجاری می باشد. این شهر نقش مهمی در زمینه صادرات و واردات کشور را ایفا می کند.

وی با اشاره به اعتبارات، خدمات و فعالیت های دامپزشکی، بر لزوم توجه و تخصیص اعتبارات لازم به دامپزشکی استان، تاکیدکرد.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع نظارت بهداشتی کشور و رعایت مقررات قرنطینه ای دامپزشکی و تاثیر آن بر موفقیت عملیات مبارزه با بیماری های دامی به کمبود منابع در این بخش ها اشاره کرده و خواستار تامین منابع مورد نیازاداره کل دامپزشکی هرمزگان توسط استانداری شد.

«صالح دریانورد» ضمن تشکر از حضور وی و قدردانی از زحمات و فعالیتهای اداره کل دامپزشکی استان گفت: فعالیتهای اداره کل دامپزشکی هرمزگان در حوزه سلامت و بهداشت عمومی موثر بوده و مجموعه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان در تمام زمینه ها آمادگی هر گونه همکاری با دامپزشکی استان را دارد.

دکتر آذرنوش در پایان سفر به هرمزگان از پیشرفت فیزیکی ساختمان فنی دامپزشکی در حال ساخت و آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و پایش باقیمانده ها بازدید داشت.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
والا ما يه دونه عکس از آقای دریانورد تو این خبر. ندیدیم.
نظر شما
ادامه