کد خبر: ۳۱۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
سردار غلامی
 

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: گروه‌های جهادی تخصصی در ۶ استان در سطح کشور به صورت پایلوت در زمینه دامداری و دامپزشکی به صورت تخصصی برای جلوگیری از مرگ و میر و سقط در گوسفندان آغاز به‌کار کرده‌اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم٬ «سردار نعمان غلامی» ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردو‌های طرح هجرت 3 و اقتصاد مقاومتی با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف برای آبادانی کشور اظهار داشت: بسیاری از سازمان‌های دولتی با رویکرد مردمی موفقیت‌های بسیاری داشته‌اند که سازمان جهاد سازندگی یکی از آنها است.

وی به شرکت کردن جوانان در طرح هجرت اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج سازندگی در برابر نشاط جوانان و ساخته شدن خود افراد برای جامعه است که سازمان در این راستا در کل کشور رو به رشد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ابراز کرد: در سطح کل سازمان بسیج سازندگی اختصاص منابع هر ساله مد نظر بوده است که در سال گذشته 900 هزار نفر برای اردوهای جهادی در کل کشور اعزام شدند که امسال هم تعداد یک میلیون و 250 هزار نفر هدف‌گذاری شده که منابع و اعتبارات پروژه‌ها در حال جهت‌گیری است.

وی به کمک‌رسانی گروه‌های تخصصی جهادی در زمینه‌های عمرانی اشاره و بیان کرد: جوانان باید علاوه بر فعالیت عمرانی کمک‌رسانی باید در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی٬ شناسایی ظرفیت‌های خالی مناطق محروم٬ آموزش توانمندسازی و الگوسازی فعالیت داشته باشند.

غلامی افزود: امسال گروه‌های جهادی تخصصی در 6 استان در سطح کشور به صورت پایلوت در زمینه دامداری و دامپزشکی به صورت تخصصی برای جلوگیری از مرگ و میر و سقط در گوسفندان آغاز به‌کار کرده‌اند و دستاورد‌های قابل توجهی داشته است.

وی عنوان کرد: بسیاری از گروه‌های تخصصی با کمترین اعتبار در مناطق محروم و با فرهنگ‌سازی و متقاعد کردن مردم برای شرکت در این طرح‌ها محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه از سال 92 کشور تجربه بسیاری در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته است عنوان کرد: در شهرستان‌ها برای ایجاد صنایع تبدیلی در راستای اقتصاد مقاومتی تسهیلات ارائه می‌شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
جناب سردار نعمان غلامی و هم رده هایی ایشون و کسانی که همچین عقیده ای دارند باید بدونند که اگر با این سیستم قصد دارند کاری انجام بدند در آینده نزدیک نه تنها به اهداف 1404 کشور عزیز ایران نخواهد رسید بلکه زمانی که کشور از جانب نیروهای خارجی مورد تهدید جدی قرار بگیرد توانایی دفاع از کشور را نخواهند داشت.

با هدر دادن منابع (نیروهای مسئولیت پذیر) نتیجه ای جز تبلیغات روانی در جراید نخواهد داشت سودی دیگری ندارد.

متاسفانه بعد از 6 سال هنوز مدیران ما از مفهوم اقتصاد مقاومتی برداشت نادرستی دارند.
نظر شما
ادامه