کد خبر: ۳۱۰۷۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
سی و نهمین جلسه کمیته موضوع ماده 76 برگزار شد:
در پایان این جلسه، مصوب گرديد ظرف هفته آينده كارگروهی نسبت به اصلاح دستورالعمل اجرایی ماده ١٩ آيين‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی اقدام نمایند ...
 
 

حکیم مهر - سی و نهمین جلسه کمیته موضوع ماده 76 قانون برنامه پنجم توسعه با موضوع «بررسی ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی»، روز گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

این جلسه با حضور «دكتر الهام امين زاده» دستيار ويژه رئيس جمهور، «دکتر کهزادی» معاون قوه قضاييه، «شاپور محمدی» نماينده وزارت اقتصاد و دارایی (معاون وزير اقتصاد دارایی و رئیس سازمان بورس)، نماينده معاونت حقوقی رياست جمهوری، نماينده مجلس شورای اسلامی (عضو كميسيون انرژی مجلس)، رئيس سازمان دامپزشكي كشور و رئيس سازمان نظام دامپزشكي ج.ا.ا برگزار گردید.

شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ضمن دفاع تمام قد و قاطع از ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی، بر نقش این ماده در سلامت عمومی جامعه و ضرورت اجرای آن پس از اصلاحات لازم تاکید نمودند.

در این جلسه بار دیگر مشخص گردید که متصدیان واحدها (کارفرمایان) تنها ماده 18 و ماده 19 (تعرفه و قطع وابستگی مالی) را نشانه نرفته، بلکه آقایان با اصل نظارت بهداشتی دامپزشکی مشکل دارند و شاهد این مدعا نیز تاکید آنها بر حذف کلمه «فنی» از «مسئول فنی بهداشتی» می باشد.

در پایان این جلسه، مصوب گرديد ظرف هفته آينده كارگروهي متشكل از رئيس سازمان دامپزشكي كشور، رئيس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، نماينده معاونت حقوقی رياست جمهوری، نماينده دبيرخانه كميته ماده ٧٦، نماینده انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی و سه نماينده از تشكل های كارفرمایی كشور تشكيل و طی مدت یک ماه ضمن بررسی همزمان آیین نامه اجرایی و دستورالعمل مربوطه، نسبت به اصلاح دستورالعمل اجرایی ماده ١٩ آيين نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی اقدام نمایند و در صورت عدم دستیابی به توافق برای اصلاح دستورالعمل، کارگروه نسبت به اصلاح آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی اقدام نماید.

لازم به ذکر است که تلاش کارفرمایان برای جلوگیری از اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی همچنان ادامه داشته و همچنان لزوم هوشیاری سازمان ها و تشکل های صنفی دامپزشکی را در این خصوص می طلبد.
 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
1
لطفا بررسی کنید در کجای دنیا یا حتی ایران تولید کنندگان موادی که مستقیم با سلامت افراد جامعه ارتباط دارند حق دارند ناظر و نحوه نظارت بر تولیدشان را خودشان تعیین کنند. متاسفانه بنا به دلایل مختلفی که بیشتر متوجه خود ما دامپزشکان است به چنین خواری افتادیم. از قدیم میگن از گذشت که برماست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
................................ اون موقعی که روسا جلوی چشاشون بهشون گفتن کلمه فنی باید ورداشته شه هیچ حرفی نزدن ................................... ماهم همچنان باید با بیکاری بازم پوله نظام رو بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
(شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ضمن دفاع تمام قد و قاطع از ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی، بر نقش این ماده در سلامت عمومی جامعه و ضرورت اجرای آن پس از اصلاحات لازم تاکید نمودند.)
حکیم عزیز مطمئنی تمام قد بوده ؟ الان زملنه ای شده تا نفهمیم چه گفته از کجا بفهمیم تمام قد بوده ؟ تازه شاهنامه آخرش خوش است ! به نظر من .......................................، این گوی و این میدان !
Petmehdivet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
اگر مسئولین دامپزشکی نه تمام قد بلکه یک صدم قد از این رشته دفاع می کردند و احساس مسئولیت نسبت به آن داشتند الان این وضع ما نبود
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
خب پس چرا با آینده جوونا بازی میکنین؟؟یهو در دانشکده دامپزشکی رو تخته کنین دیگه..وزارت بهداشت خوب به پزشکا و دندان پزشکا و پرستارا میرسه حالا که نوبت دامپزشکا شد مخالفت میکنن؟؟ هه بخدا خجالت داره و تاسف .. نذارین از حقوقای چندصد میلیونی پزشکا بگم .. هرجایی که خوبه رو میگیرن برا خودشون حالا که ب دامپزشکا میرسه بازی درمیارن .. اگه یه پزشک 7 سالمیخونه یه دامپزشکم 6-7 سال میخونه و زحمت میکشه و هیچ فرقی بینشون نیست .. خجالت داره بخدا ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
دکتر حسابی گفتند جهان سوم جایی است که اگر بخواهی کشور را آباد کنی خانه ات خراب میشود و اگر بخواهی خانه ات را آباد کنی کشورت را باید آباد کنی ، لطفا ببینید کسانی که مسئولیت دارند چه کرده اند ، .................................... این گوی و این میدان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
مشکل اینجاس که فقط دفاع میکنن.باید حمله کنند با حمله کردن ادم به پیروزی میرسه عین بازی فوتبال!!خخخخ..مشکل دامپزشکا این هس که دامپزشکی رو تو مسول فنی شدن میبینن .خب برادر من برو یه شهرستان یه کلینیک بزن میبینی که درامد داره.اینقدرم نق و نووق نکنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
درسته که بعضی ار مسیولی فنی با ششصد هفتصد میرن سرکاخر و خیلی خجالت اوره واسه یه دکتر...ولی دیگه جدیدا مسئولین فنی عزیز دم از حقوقای شش تومنی میزنن زوره..والا ما که بخش خصوصییم و شبانه روزی درگییریم اونقد درنمیایریم...که مسئولین فنی یهویی انتظار دارن حقوقاشون ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
دوست عزیز شما شبکار باشی و 10 سال شب را در منزل نباشی و در ضمن عیدی و سنوات را هم به 12 تقسیم کنید و به حقوق ماهانه اضافه کنید اگر همین مبلغی که فرمودید نشه بیشتر خواهد شد.
لطفا اول اطلاعات کامل بدهید سپس دست به فرا فکنی بزنید.
مصطفی رمضانعلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
برادرا اینا همش حرفه ................................... کدوم دفاع کدوم قد؟ مملکت ............................. بعد از ده سال کار توی کشتارگاه بخاطر گزارش خرابی چیلر روم اخراج شدم با 12 ماه حقوق معوق و 10 سال سنوات و عیدی.
اداره دامپزشکی، نظام دامپزشکی ،فرمانداری، استانداری ، همه از دم گفتن هیسسسسسس دامپزشکا فریاد نمیزنن برو از اداره کار حق و حقوقتو بگیر الکی جو سازی نکن صداشو در نیار کارفرما میتونه قانونا یه دامپزشک دیگه بیاره یکی از عزیزان فوق الذکر اخرش گفت خوب دامپزشک گرامی اونموقع که داشتی گزارشو مینوشتی باید حساب اینجاشم میکردی که زورت نمیرسه با کارفرما کشتی بگیری
نظر شما
ادامه