کد خبر: ۳۱۰۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در واکنش به مطرح شدن موضوع عبور و مرور حیوانات در پارک بانوان اهواز از سوی سرپرست اداره‌کل بانوان استانداری، در اظهار نظر جالبی گفت: در خیلی از کشورهای مدرن دنیا، حیوانات زندگی مسالمت آمیزی در کنار انسان ها دارند!

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سیده فرانک موسوی» در جلسه شورای ورزش استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید نگاه ویژه تری به پارک های بانوان شود؛ متاسفانه دو پارک بانوان در اهواز ایجاد کردیم که یکی از آن ها عملا تنها یک سالن دارد و دیوارهای آن نیز کوتاه هستند و به منظور بانوان هم نمی توان از آن استفاده کرد و جنبه عمومی دارد.

پارک ویژه بانوان محل عبور و مرور حیوانات شده است

وی افزود: پارک دومی هم ویژه بانوان افتتاح شد که باید امنیت آن تضمین شود و بعضا شاهد تصاویری از آن در شبکه های اجتماعی هستیم که این پارک، محل عبور و مرور حیوانات شده است و بعد هم ما باید در سطح کشور پاسخگو باشیم و حتما باید امنیت آن تضمین شود و فکری باید به حال این موضوع شود.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: شهرداری حتما باید برای مدیریت این پارک ها و امکانات آن تدبیری بیاندیشد و وقتی تابلو پارک بانوان نصب می شود، حتما باید استفاده ویژه بانوان هم باشد و تجهیزاتی در آن باشد که بانوان بتوانند از آن استفاده کنند. به هر حال ظرفیتی نام گذاری شد که عملا قابل استفاده نیست.

در خیلی از کشورهای مدرن دنیا، حیوانات زندگی مسالمت آمیزی در کنار انسان ها دارند

به گزارش ایسنا، «پیمان کاظمی نژاد» مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در واکنش به اظهارات سرپرست اداره‌کل امور بانوان استانداری خوزستان، عنوان کرد: اهواز یک شهر ساحلی است و این حیوانات در همه جای شهر اهواز وجود دارند. در خیلی از کشورهای مدرن دنیا، حیوانات زندگی مسالمت آمیزی در کنار انسان ها دارند و خواهش من این است که به جای انگیزه کشی، واقعیت ها و کارهای انجام شده را هم ببینیم.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان افزود: در محدودیت های اعتباری که طی سه سال گذشته داشتیم، در هیچ دوره ای از انقلاب نداشتیم.

مگر این جا خارج است که مردم با حیوانات زندگی کنند؟!

به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران که چرا مدیرکل امور شهری در خصوص مشکل پارک بانوان و تردد حیوانات در آن، اظهارنظر غیرمعقولی داشت؟ گفت: نباید این گونه گفته می شد و مگر این جا خارج است که مردم با حیوانات زندگی کنند؟! من حتما این موضوع را بررسی خواهم کرد.

 
 استاندار خوزستان: با تولیدی که محیط زیست خوزستان را به خطر اندازد، مخالفم
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دکتر مرادی
|
Finland
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
3
نخیر اینجا تنها جایی از دنیاست که مردمانش با مخلوقات خدا هیچ گونه رابطه همزیستی ندارند که هیچ بلکه به بدترین شکل ممکن با آن ها رفتار میکنند . ایشون راست میگن اینجا که خارج نیست ایرانه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
1
احادیث برای نگهداری حیوانات را در خانه مطالعه کنید. این موضوع از خارج نیامده جلوی اجناس وحشتناک چینی رابگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
2
جناب استاندار، لطفا وقت کردید به کار استانداری هم کمی بپردازید!
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
کاش من گربه بودم توی پنج دری خوابیده بودم نون و پنیر خورده بودم شعری است خیلی قدیمی قرنها گربه ها مونس خانه های ایرانی
بودن وغیره زندگی ما با ده یا بیست سال پیش فرق کرده خوب این شامل نگهداری از حیوانات نیزمی شود . همانطور که پنج دری ها با اکنون فرق می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
ای ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
برای همین همشون دستشون زیر چونه شون گذاشتند!!!!
نظر شما
ادامه