کد خبر: ۳۱۱۰۰
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: در انتخابات امسال بیشترین توجه به بخش خصوصی خواهد شد، زیرا از بیش از ۳۴ هزار عضو این سازمان حدود ۳۰ هزار نفر در بخش خصوصی شاغل هستند ...
 
 

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: رؤسای نظام دامپزشکی استان ها باید از بخش خصوصی دامپزشکی انتخاب شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه «راه مردم» مورخ پنجشنبه ۲۱ مردادماه افزود: در انتخابات امسال بیشترین توجه به بخش خصوصی خواهد شد، زیرا از بیش از ۳۴ هزار عضو این سازمان رقمی در حدود ۳۰ هزار نفر در بخش خصوصی شاغل هستند.

وی افزود: سیاستگذاری و برنامه ریزی به گونه ای است که بخش خصوصی دامپزشکی بتواند به جایگاه واقعی خود دسترسی پیدا کند، از جمله اینکه امسال برای اولین بار در کشور سایر رده های دامپزشکی به کاندیدای خودشان رای می دهند و دکتران دامپزشک به کاندیدای مورد نظر خودشان رای خواهند داد.

دکتر صفری ادامه داد: استقبال از ثبت نام تاکنون بسیار خوب بوده است و این نشان از مهم بودن این انتخابات برای اعضای این سازمان در سراسر کشور می باشد. اطلاع رسانی گسترده ای از طریق مطبوعات، خبرگزاری ها، صدا و سیما و پیامک های کوتاه صورت گرفته تا همه همکاران عضو سازمان در جریان کامل مراحل برگزاری انتخابات باشند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی و هیات عالی نظارت از ابتدا تا انتها مراحل انتخابات را کنترل و نظارت خواهند کرد و هیچ مشکلی برای برگزاری یک انتخابات آرام و بی دغدغه وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی افزود: در چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی استان ها که در ۷ آبانماه امسال برگزار می شود، برای نخستین بار از روش ثبت نام آنلاین استفاده شده است که از ۱۰ مرداد شروع و تا ۲۶ مرداد ادامه دارد.

وی در ادامه فعالیت های سازمان نظام دامپزشکی را به شرح ذیل نام برد:

- صدور پروانه برای بیش از ۳۶ هزار نفر از بهره برداران بخش اعم از موافقت اصولی تاسیس، بهره برداری، توسعه، بهسازی و نوسازی و تغییر کاربری

- خدمات بیمه ای بخش کشاورزی و ارتقاء آن

 - جلوگیری از پذیرش بیش از نیاز دانشجویان دامپزشکی

 - فعالتر شدن هیات های بدوی و عالی انتظامی در نظام دامپزشکی

 - تشکیل کمیته دامپزشکی نظامی پدافند غیرعامل در کنار ۱۴ کمیته تخصصی برای مبارزه با پدیده بیوتروریسم در حوزه سلامت غذا

در حال حاضر اعضای سازمان ۳۴ هزار و ۳۱۷ نفر است که در حدود ۱۴ هزار نفر آن دکترای دامپزشک و مابقی را دارندگان سایر مدارک دامپزشکی تشکیل می دهند.
 
 
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
صادق رحمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
1
روسای نظام از بخش خصوصی باید انتخاب شوند کذب هست. وزیر محترم جهاد چنین چیزی رو ابلاغ نکرده. متاسفم برای سازمانی که با مصاحبه های هدفمند قصد ................. انتخابات رو دارند. این یعنی ابقا اکثریت روسای فعلی نظام استان ها. که در نهایت باعث ابقا افراد بالادستی در شورای مرکزی میشه. از همین الان مشخصه چه انتخابات ............... در پیش هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
مگر نه اینکه سازمان نظام دامپزشکی متولی مباحث صنفی دامپزشکی بخش خصوصی است، پس چرا انتظار دارید اداره آن به کارکنان بخش دولتی سپرده شود؟ آیا کارکنان دولتی توانایی درک مسائل و مشکلات بخش خصوصی را دارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
0
پس بسیار مطلوب است که شرایط کاندیداتوری افراد بخش خصوصی را تسهیل بفرمایید
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
آیاست محترم سازمان نظام! اگر به مبانی مطالب مطرح شده در مصاحبه اعتقاد دارید (الف- در انتخابات امسال بیشترین توجه به بخش خصوصی خواهد شد، زیرا از بیش از ۳۴ هزار عضو این سازمان رقمی در حدود ۳۰ هزار نفر در بخش خصوصی شاغل هستند. ب) در حال حاضر اعضای سازمان ۳۴ هزار و ۳۱۷ نفر است که در حدود ۱۴ هزار نفر آن دکترای دامپزشک و مابقی را دارندگان سایر مدارک دامپزشکی تشکیل می دهند. ) چرا در شورای نظام استان ها تعداد افراد از سایر رده های دامپزشکی در اقلیت مطلق یعنی در حد یک نفر ولی دامپزشکان 6 نفرند؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
1
این چه ظهور نظریست؟؟؟ جناب دکتر صفری مگر خودتان شاغل دولت نیستید که الان اینطور صف بندی و اشتقاق ایجاد می کنید. کجای قانون سازمان نظام دامپزشکی ذکر شده که رئیس نظام استان باید از بخش خصوصی و یا دولتی باشه. تفرقه میان سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی قطعا عاقبت خوبی نخواهد داشت..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
2
آیا درسته که بخش خصوصی تو کار سازمان دامپزشکی دخالت کنه ؟
پس چطور انتظار دارین که دولتی ها وارد سازمان نظام که متولی بخش خصوصیه بشن و امورات اون رو بدست بگیرن ؟
دكتر مبين شهراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
2
1
اگه دولتي ها واقعا مديراي خوبي هستن خوب الان عنان اختيار اداره هاشون دستشونه چرا اونجا رو مديريت نميكنن نكنه چيزي توش نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
0
امان از منفعت طلبی مداوم و درگیری دائمی سازمان و نظام، متن حرف رییس فعلی نظام و کامنت های آمده را ملاحظه کنید.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
اگر دولتی ها حق ندارند رئیس باشند اصلا چرا عضو نظام ميشند ? چطور موقع پول گرفتن و حق عضویت اونا با خصوصی ها یکسان هستند ? موقع مطالبه حق و حقوق خصوصی ها اولویت دارند ? پس جناب دکتر صفری زحمت بکشید اصلا عضویت دولتی ها رو ممنوع کنید خیال همه هم بخش دولتی هم بخش خصوصی راحت بشه برادر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
شما دولتیا دستمزد و تسری تون بستونه باز گیر نظام دامپزشکی هم هستین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
سلام خود شما که کارمند وزارت جهاد واستخدام رسمی سازمان دامپزشکی کشور ید؟ ............................... رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز باید از بخش خصوصی باشد
بنظر ما هیچ فرقی بین دامپزشکی دولتی و خصوصی نباید باشد . آنهایکه الان در بخش دولتی هستند فردا که باز نشسته میشود وارد بخش خصوصی خواهند شد ........................................
امسال برای اولین بار در کشور سایر رده های دامپزشکی به کاندیدای خودشان رای می دهند و دکتران دامپزشک به کاندیدای مورد نظر خودشان رای خواهند داد ..................................
اعضای محترم نظام ، این چه قانونی است امسال این آقایان پایه گذاری کردنند . اولا در نظام پزشکی هر کسی عضو باشد در زمان انتخابات می تواند رای دهد در اینجا باید تسویه حساب کنیم والا نمی توانیم رای دهیم
در رابطه با اینکه دکترا به دکترا رای دهند و سایر رشته ها به خودشان . نمی دانم چه هدفی را ایشان ترغیب میکند لذا بهتر است اسم سازمان را تغیر دهید بشود سازمان نظام دامپزشکان کشور نه دامپزشکی کشور .
همکاران گرامی مواظب این تفرقه پراگنی ها باشیم .
در رابطه با عملکرد نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
سلام این خبر در سایت سازمان نظام نیست اما منبع اعلامی شما سایت نظام است چطوری میشه
پاسخ ها
مدیر مسئول حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
با سلام و احترام،
این خبر از کانال تلگرام رسمی سازمان نظام دامپزشکی بازنشر شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
نظام پزشکی همه کلاساش رایگانه ولینظام دامپزشکی چی؟نظام دامپزشکی متاسفانه فقط بلده پول زور بگیره و هیچ کاری انجام نمیده واسه دامپزشکا..هیچ حمایتی هم نمیکنه..باز دولتیا خودشون چسبیدن به ریاستای نظام...متاسفم واسه جامعه دامپزشکی...این نظام هیچ کاری واسه ما نکرده و نمیکنه...و اگه مزایا نداشت دولتیای عزیز اونقد دنبالش نبدون..رییس نظام دامپزشکی استان .......... علاوه بر پست مدیریتی و تدریس داشنگاه رییس نظام هم هستن...خدا رو خوشمیاد این همه جوون بیکار.باز اینا چسبیدن به چند شغل و تمام هم و غمشون اینه که به بهانه امتیاز بازآموزی کلاس بزارن ..................... آیا نه اینکه حق سالیانه نظام یعین کلاس رایگان مسل نظام پزشکی...عجب مملکتیه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
اکثر نظام های استان واقع در ساختمان اداره کل ها هست. و خيليا وابستگی دارند. و تجربه نشون داده اونايي که رئیس دولتی دارند بهتر توانستند با اداره کل ها تعامل کنند و مشکلات رو بهتر حل و فصل کنند . این تفرقه اندازی دودش تو چشم تمام بچه های بخش خصوصی می ره. مهم نیست واقعا حالا رئیس کی باشه. مهم اینه شورای قوی با هدف وحدت با همه بخش ها در استان ها پا بگیره. تا زمانی که دو دستگی و تفرقه و و این داستان ها باشه وضعیت روز به روز بدتر خواهد شد .
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
پس چرا رییس نظام کشور از دولتی ها انتخاب شده!!!! واقعا" که...............................
عضو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
با سلام خود اقای دکتر صفری کارمند دولت و نماینده وزیر دولت اصول گرا و با رایزنی دولت به ریاست سازمان رسید اگر قرار است رو سای استانها کاملا از بخش خصوصی باشد قطعا ریاست سازمان بابستی از بخش خصوصی باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
با سلام .....................................
مستدعی است اقدام مقتضی و برخورد شایسته به عمل اید تا از تضییع حقوق اعضاء نظام که در شرایط سخت و در روستاها و دامداریها انجام وظیفه می نماید ممانعت گردد.
....................................................
الف)عدم برگزاری انتخابات در موعد مقرر بطوریکه باعث شده است انتخابات با تاخیر حدود سه ساله برگزار گردد.
ب)افزایش غیر قانونی و غیر عرفی بدهکاریهای حق عضویت سالهای قبل اعضاء و به روز نمودن این دیون (که به علت بیکاری ومشکلات معیشتی این نوع افراد حق عضویت ها پرداخت نشده بوده است). بطوریکه حق عضویت سالهای قبل که حدود 150000ریال بود، سال 94 برای هرسال(از زمان تاسیس نظام یعنی سال78) 900000 ریال محاسبه شده است(پیوست دارد).
ج)عدم اجازه ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات نظام دامپزشکی به اعضاء بدهکار حق عضویت به نظام که می بایست از طریق الکترونیکی در سایت ثبت نام گردند(در سایت صفحه بدهکاری ظاهر می شود و اجازه هرگونه فعالیتی را سلب می نماید) و همچنین عدم اجازه ثبت نام برای کارکنان نظام دامپزشکی.
د)عدم اجازه حق رای (رای دادن به کاندیداتورها) به اعضاء بدهکارحق عضویت در روز انتخابات که از طریق الکترونیکی برگزار خواهد شد و...
ه)عدم شفافیت مالی و درآمدهای سازمان نظام دامپزشکی که معلوم نیست درامد حاصل از صدور و تمدید پروانه های مرتبط با دامپزشکی(مرغداریها،گاوداریها،کشتارگاهها،بسته بندیهای فراورده های خام دامی،کارخانجات تولید دان و...)در کجا و چگونه صرف می شود.
ح)الزام به انتخاب رئیس نظام دامپزشکی فقط از بخش خصوصی که بر خلاف قوانین جاری نظام می باشد ................................
ط) جداسازی گروه دامپزشکان و سایر رده ها برای رای دادن نیز برخلاف قوانین نظام دامپزشکی است و مانند این است که در انتخابات شورای شهر هر صنفی به صنف مرتبط به خودش رای بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
كساني رو داريم كه الان تو بعضي ادارات مدير هستند و از قضا مدير فعاليت هاي بخش خصوصيند خوب اگه قرار كاري براي اعتلاي رشته انجام بدن همونجا انجام بدن مگه تو نظام خبري هست كه ما نميدونيم و بعضيا دارن براش لشگر كشي ميكنن دور از جون همكارا خاك بر سر اين رشته بكنن كه مسئول دولتيش داره زور ميزنه هم دولتي رو داشته باشه هم خصوصي رو اين نشونه بدبختيه خجالت آوره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
امیدوارم یه یک نتیجه مطلوبی که شاکی نداشته باشه برسیم. بخش خصوصی به نظرم کارو خراب کرد. به خاطر همین چیزا بود که اینجور کارا رو بی یخلا شدم و سایتی http://copify.ir برا خودم طراحی کردم و اونجا مشغولم.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
حالا که تعداد سایر رده ها 20 هزار و تعداد دامپزشکاه 14 هزار است . چرا رییس نظام از سایر رده ها نباشد. چرا تعداد دامپزشکان در شورا ی استان اینقدر زیاد باشد. و تعداد از سایر رده ها آنقدر کم ؟
دكتر ماكنعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
آن چيزي كه الان دامپزشكي كشور به آن نياز دارد بوجود آوردن شوراي عالي دامپزشكي كشور بصورت ارائه ي يك طرح توسط نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي كشور مي باشد تا بعنوان يك سند بالادستي براي تمامي فعاليتهاي دامپزشكي اعم از مديريت دانشكده ه هاي دامپزشكي، سازمان دامپزشكي كشور، نظام دامپزشكي كشور، موسسات و تحقيقاتي و آموزش دامپزشكي كشور مورد استفاده قرار گيرد تا بر اساس آن قانون بتوان بر مبناي نياز كشور و منافع ملي بصورت متوازن دامپزشكي كشور را معماري كرد تا از دخل و تصرف هاي متعدد اقتصادي، سياسي در امور دامپزشكي جلوگيري بعمل آيد
کارشناس دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
سلام وعرض ادب خدمت مسئولین محترم سازمان دامپزشکی کشور
یکی از تصمیمات مثبت سازمان نظام در انتخابات اخیر عدم اجازه به کارمندان نظام دامپزشکی برای کاندیداتوری شورای نظام استانها بود
چراکه با توجه به ارتباطی که با اعضا نظام دارند و نیازی که اعضا به هر عنوان برای ادامه فعالیت به این افراد دارند قطعا در نتایج حاصله تاثیر گزار خواهند بود
ولیکن متاسفانه از چند استان خبر رسیده که کارمندان نظام دامپزشکی استانها (حتی بدون اطلاع اولیه رئیس نظام استان ویا بعضا با توصیه رئیس نظام استان و که البته در زمان بررسی صلاحیتها مشخص خواهد شد )
در انتخابات کاندید شده اند که این روند حضور سایر رده ها را در انتخابات کمرنگ خواهد کرد که امیدواریم رسیدگی گردد
نظر شما
ادامه