کد خبر: ۳۱۱۰۱
 

این مرد استیو نام دارد. او اهل دنور کلرادو است. زندگی و همزیستی عجیب این مرد با سگ ها، باعث شد تا او از یک آدم ناشناس به فردی مشهور تبدیل شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از «تابناک باتو»، او هر روز تصاويری از سگ های خود را منتشر می کند. سگ های او همه جا هستند؛ آشپزخانه، حمام، دستشویی، اتاق خواب، اتاق مطالعه، راه پله ها و پذیرایی، و... کارهای مختلفی هم انجام می دهند؛ از سرک کشیدن درون یخچال گرفته تا لم دادن روی کاناپه و خوردن بقیه غذای روی میز نهارخوری ...اما ماجرای استیو چیست و چرا او به نگهداری از سگ ها علاقه مند شده است؟!

بنا بر این گزارش، ماجرا از جایی شروع می شود که سگ استیو می میرد. او دچار افسردگی شدیدی می شود. تصمیم می گیرد تا به یک مرکز محلی نگهداری از حیوانات مراجعه کند تا با قبول نگهداری سگ های ولگرد، افسردگی اش از بین برود. او با ده سگ پیر و از کار افتاده به خانه بازمی گردد.

او می گوید: صبح ها ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می شوم و برای سگ هایم صبحانه تهیه می کنم. هر کدام از آنها نیز غذای متفاوتی می خوردند. بعد از ظهرها هم که از سر کار برمی گردم، برای پیاده روی آنها را می برم. در ضمن بیشتر وقت من در دامپزشکی می گذرد.

البته استیو گریج در خانه اش حیوانات دیگری مثل خوک، اردک کبوتر و خرگوش هم نگه می دارد، ولی همچنان تعداد سگ هایش بیشتر از سایر حیوانات است. او می خواهد بر تعداد این سگ ها بیفزاید، این طور که به نظر می رسد روزهای سگی استیو تازه دارد شروع می شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: سگ، استیو،
نظر شما
ادامه