کد خبر: ۳۱۱۲۷
 

در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و روسای سازمان های دامپزشکی و شیلات کشور در مرکز همایش بین المللی باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت، از کد نظارت شرعی بر ذبح و صید رونمایی شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در مراسم رونمایی کد نظارت شرعی، «حجت الاسلام حمزه کلانتری» مسوول حوزه نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در سازمان دامپزشکی کشور، یکی از ضرورت های جامعه اسلامی ایران را استفاده از غذای حلال خواند و گفت: غذای حلال هم از نظردینی و اخلاقی و هم به لحاظ اقتصادی با توجه به رویکرد دنیا و تجارت صدها میلیارد دلاری، جایگاه خاصی دارد .

وی افزود: این ضرورت ها ایجاب می کند که ایران در حوزه غذای حلال دارای نشان و برند باشد و این کد مقدمه ای برای نشان حلال در کشورمان است .

کلانتری ابراز امیدواری کرد که کشورمان بتواند صاحب کد و برند غذای حلال باشد و از کپی برداری از کدهای دیگر کشورها اجتناب کند .

در نخستین روز از این همایش، نمایشگاه طرح ها و الگوهای برتر جهادی دستگاه های مختلف با حضور آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و روسای سازمان های شیلات و دامپزشکی و تنی چند از مسولان سایر دستگاه های دولتی گشایش یافت .

در این نمایشگاه به مدت دو روز، طرح های موفق جهادی در فضایی به وسعت 1200 متر مربع در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .

 
 
نظر شما
ادامه