کد خبر: ۳۱۱۸۷
 

 «دکتر سید محمد حسینی» به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، طی حکمی از سوی   «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی استان، «دکتر سید محمد حسینی»  به سمت سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی منصوب شد.

مراسم معارفه حسینی صبح روز پنجشنبه 28 مرداد ماه سال 95 با حضور مهندس علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع و طاهرنژاد مسئول حراست و همراهی روابط عمومی اداره کل در جمع پرسنل ادارات دامپزشکی شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی در محل این اداره برگزار شد.

رضوانی در بخشی از این حکم آورده است:

جناب آقای دکتر سید محمد حسینی

نظر به سوابق، تجارب و تعهد، جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دامپزشکی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در  چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و  رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید .

رضوانی در پایان این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد «دکتر پیمان نیکفرجام» سرپرست پیشین اداره دامپزشکی این شهرستان، با حضور در فرمانداری شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی به ترتیب با توحیدی و منصوریان، سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان را معرفی و با آنان پیرامون مباحث مرتبط با دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد.

 
 
نظر شما
ادامه