کد خبر: ۳۱۱۸۹
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان جایگاه دامپزشکی در جامعه را یک جایگاه ارزشی و مهم توصیف کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر زهرا اربابی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به همراه معاون فرمانداری ویژه چابهار، رئیس اداره دامپزشکی چابهار، مدیرکل شیلات استان و مدیر جهاد کشاورزی استان از شرکت بسته بندی و فرآوری آبزیان پروتئین آرمان جنوب بازدید نموده و عنوان داشت که جایگاه دامپزشکی در جامعه یک جایگاه ارزشی و مهم است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های دامپزشکی در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی، ایجاد امنیت غذایی، کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام را از مهمترین فعالیت و اقدامات دامپزشکی برشمرد.

«دکتر اولیا میرلاشاری» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار در این بازدید توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط اداره دامپزشکی چابهار در سایت پرورشی میگوی گواتر ارائه داد و همچنین از فراوری اولین محموله میگوی برداشت شده از این سایت در سال 95 در شرکت پروتئین آرمان جنوب خبر داد.

وی گزارشی از نحوه نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر شرکت های بسته بندی ماهی و میگو ارائه نمود و اشاره داشت که شرکت مذکور دارای کد EC  و کد IR جهت صادرات محصولات خود به اروپا و روسیه می باشد.

 
 
نظر شما
ادامه