کد خبر: ۳۱۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
حضور حیوانات خانگی در آژانس براي کاهش استرس کارمندان
 

آژانس رسانه  "Horizon Media" در پي كشف راهي براي كاهش استرس  و در عين حال ايجاد شور و هيجان ميان كارمندان آژانس خود، يك سري توله سگ و بچه  گربه قابل نگهداري را به دفتر خود مي آورد. البته با وجود لذت و شادي ناشي از حضور  اين حيوانات شيرين در محل كار، كارمندان بايد مراقب سقوط سرورهاي خود نيز  باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ام بي اي نيوز، در راستاي انجام يك سري امور خيرخواهانه، Horizon Media با مشاركت يك  سازمان بهزيستي مخصوص نگهداري از حيوانات خانگي به نام  "Bideawee" ، به مدت يك روز  11 توله سگ و بجه گربه را به دفتر آژانس آورد. در ادامه به هر كارمند شانس گذراندن  15 دقيقه زمان با حيوانات داده مي شود. اين اقدام در وهله نخست با هدف كمك به كاهش  استرس اعضاي تيم در يك روز كاري شلوغ و در وهله دوم به منظور ارائه يك فرصت ويژه  براي پذيرفتن مسئوليت نگهداري از يكي از اين حيوانات صورت گرفت.

به گفته  لوري ويگلر، معاون و مدير برند گروه  Horizon Media ، اين آژانس به طور كلي اقدامات  خيريه فراواني را در گذشته انجام داده اما هنوز به سراغ حيوانات نرفته بود. Horizon Media قصد انجام كاري درباره نگهداري از حيوانات را داشت اما در همين حين به دنبال  راهي براي چند دقيقه استراحت و تمدد اعصاب براي كارمندان خود نيز بود. نقش حيوانات  در كاهش استرس انسان ها فوق العاده و چشمگير است.

فراتر از برگزاري جلسات 15  دقيقه اي كارمندان با حيوانات و چند نمونه پذيرفتن آن ها در خانه در پايان روز،  Horizon Media در كنار اهداي 3 هزار دلار كمك مالي به اين سازمان خيريه، ميزبان  مراسمي يك ساعته و شاد براي كمك مالي كارمندان به  Bideawee نيز بود. در ادامه  همچنين جعبه هايي براي اهداي غذا، اسباب بازي و پتو براي گرم نگه داشتن حيوانات در  پناهگاه وجود داشتند.

تيم حامي مراسم، نگران حواس پرتي ديگر كارمندان و ورود  حيوانات به اتاق هاي كنفرانس نبودند، زيرا نظارت همه جانبه بر رفتار حيوانات جلوي  تداخل رفتار آن ها با كارهاي مهم روزانه و ديدار با مشتريان را مي گرفت.

بيش  از 200 نفر كارمند براي شركت در اين جشن آژانس ثبت نام كردند كه رزرو همه قرار  ملاقات ها با حيوانات در مدت 20 دقيقه نشان از امكان تشويق مردم به تعامل همه جانبه  با توله سگ ها و بچه گربه ها در هر زمان و هر مكان دارد. ثبت نام بسيار سريع  كارمندان، بمباران سرور هاي داخلي با درخواست هاي متعدد آن ها را در پي داشت.

ويگلر  خود از دريافت چندين هزار ايميل از سوي كارمندان حاوي پيام تشكر از تيم او براي  برگزاري اين رويداد سخن گفت. يكي از كارمندان اين روز را روز تحقق روياها و ديگري  آن را عامل شادي و خوشبختي خود مي دانست .

مترجم: مرضیه فروتن
حضور حیوانات خانگی در آژانس براي کاهش استرس کارمندان

منبع: www.adweek.com

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iraq
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
0
در اداره کل دامپزشکی .....جلسه میگیرند که چطور در کارمندان افزایش استرس داشته باشند تا شاید سکته ایجاد ویک حقوق بگیر از چرخه حذف شود
نظر شما
ادامه